Ο 2λιτρος TFSI με εξελιγμένο διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού και διπλό ψεκασμό αποδίδει 230 άλογα και 350 Nm ροπής. Συνδυάζεται στάνταρ με το εξαιρετικό 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-tronic.
Κινητήρας: «Φυσάει» & δεν ξεφεύγει σε κατανάλωση
39.939 Επισκέψεις στο άρθρο (30/4/2020)
Στην καθημερινότητα, o 2λιτρος TFSI με τα 230 άλογα και τα 350 Nm μόλις στις 1.500 σ.α.λ. είναι ιδιαίτερα ραφιναρισμένος και συνεργάζεται εξαιρετικά με το στάνταρ S-tronic κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Τα καλύτερα έρχονται όταν ο οδηγός επιλέξει τη sport λειτουργία και αποφασίσει να βάλει στο παιχνίδι τις δυναμικές επιδόσεις: 0-100 σε 6,3 δλ., 60-100 σε 3,5`` και 80-120 σε 4,5``, η δε τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 230 χλμ./ώρα. Όχι και άσχημα για ένα τετρακίνητο SUV που ζυγίζει 1.700 κιλά μαζί με οδηγό.
Και παρά την τετρακίνηση, δεν καίει πολλή βενζίνη. Η μέση κατανάλωση της δοκιμή μας ήταν γύρω στα 10,5 λτ./100 χλμ. τιμή η οποία μπορεί να πέσει και πιο κάτω με προσοχή και συνεχή χρήση της οικονομικής λειτουργίας.
....Ειναι σιγουρα ποιοτικο και πανεμορφο! Ομως με τον κινητηρα των 2.0 λιτρων και την τιμη 50,000+ ειναι μαλλον απροσιτο για Ελλαδα. Θα ενδιεφερε νομιζω περισσοτερο ενα test drive στην εκδοση 1.5 με τους 150 ιππους και με τιμη απο 34-35.000 ευρω.
Στύβω την γκλάβα μου να «δω» τι μπορώ να σχολιάσω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν είμαι λάτρης των suv (όχι ότι ενδιαφέρει κανέναν αυτό!), αλλά τρέφω εκτίμηση σε πολλά μοντέλα της Audi, και όχι απαραίτητα μόνο τις rs εκδόσεις. Ότι αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο των από 55.000 ευρώ, σε μια μετά καραντίνας Ελλάδα, έχει μικρό ενδιαφέρον. Όσοι μπορούν (ακόμα κ σε εταιρικό) σίγουρα θα σας ανταμείψει πλουσιοπάροχα, αν κ οι επιλογές στα +50 χιλιάρικα είναι πολλές, πάρα πολλές....
....Ειναι σιγουρα ποιοτικο και πανεμορφο! Ομως με τον κινητηρα των 2.0 λιτρων και την τιμη 50,000+ ειναι μαλλον απροσιτο για Ελλαδα. Θα ενδιεφερε νομιζω περισσοτερο ενα test drive στην εκδοση 1.5 με τους 150 ιππους και με τιμη απο 34-35.000 ευρω.
Στύβω την γκλάβα μου να «δω» τι μπορώ να σχολιάσω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν είμαι λάτρης των suv (όχι ότι ενδιαφέρει κανέναν αυτό!), αλλά τρέφω εκτίμηση σε πολλά μοντέλα της Audi, και όχι απαραίτητα μόνο τις rs εκδόσεις. Ότι αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο των από 55.000 ευρώ, σε μια μετά καραντίνας Ελλάδα, έχει μικρό ενδιαφέρον. Όσοι μπορούν (ακόμα κ σε εταιρικό) σίγουρα θα σας ανταμείψει πλουσιοπάροχα, αν κ οι επιλογές στα +50 χιλιάρικα είναι πολλές, πάρα πολλές....