Τη συνολική εικόνα ασφάλειας τονίζει φυσικά η επίδραση από την τετρακίνηση quattro, που κυριολεκτικά προσφέρει ασύλληπτη πρόσφυση και εκνευριστική ουδετερότητα, ακόμα και σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.
Στο δρόμο: Το quattro απογειώνει την αποτελεσματικότητα
39.937 Επισκέψεις στο άρθρο (30/4/2020)
H θέση οδήγησης και το κάθισμα μαζί με τη λίγο πιο σκυφτή οροφή σε βάζουν από την αρχή σε μια διάθεση για πιο δραστήρια οδήγηση. Η ανάρτηση είναι ευχάριστα σφικτή (ισχύει για όλα τα Q3 Sportback, τα οποία έχουν στάνταρ την S-Line ρύθμιση ανάρτησης των απλών Q3) και εξασφαλίζει μια πολύ ωραία αίσθηση στιβαρότητας και αμεσότητας σε όλες τις εντολές που περνάει ο οδηγός μέσω του τιμονιού. Τη συνολική εικόνα τονίζει φυσικά η επίδραση από την τετρακίνηση quattro, που κυριολεκτικά προσφέρει ασύλληπτη πρόσφυση και εκνευριστική ουδετερότητα, ακόμα και σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Από την άλλη, η σοφή επιλογή των ελαστικών 235/55 σε τροχούς 18 ιντσών βοηθά την ποιότητα κύλισης με σωστή λείανση των κακοτεχνιών στους ελληνικούς δρόμους.
Αυτή είναι και η αίσθηση που εισπράττει ο οδηγός: Ότι μπορεί να στρίψει με φοβερή αυτοπεποίθηση και ακλόνητη την ουδετερότητα, ακόμα και σε πιο πιεσμένες συνθήκες, χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα κύλισης και στη λιμουζινέ αίσθηση. Σίγουρα δεν πρόκειται για μια ξεκάθαρα σπορ κατασκευή, όπως το γρήγορο πλην ελαφρύ τιμόνι δείχνει από την αρχή, αλλά η μικρή κλίση, η αμεσότητα και το υπερκράτημα λόγω τετρακίνησης, θα επιτρέψουν πολύ γρήγορα περάσματα και διατήρηση υψηλής μέσης ταχύτητας ανεξαρτήτως χάραξης διαδρομής.
Μέσα στην πόλη η ευελιξία δεν είναι από τα ατού (11,8 διάμετρος κύκλου στροφής), ενώ και η ορατότητα προς τα πίσω δείχνει να έχει επηρεαστεί κάπως από την κουπέ διαμόρφωση. Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας. Κορωνίδα της συμπεριφοράς του Q3 Sportback με τα 230 άλογα στο δρόμο είναι οπωσδήποτε και τα φρένα, με τοπ αίσθηση και απόδοση, όπως φυσικά και η πλήρης σουίτα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας.
....Ειναι σιγουρα ποιοτικο και πανεμορφο! Ομως με τον κινητηρα των 2.0 λιτρων και την τιμη 50,000+ ειναι μαλλον απροσιτο για Ελλαδα. Θα ενδιεφερε νομιζω περισσοτερο ενα test drive στην εκδοση 1.5 με τους 150 ιππους και με τιμη απο 34-35.000 ευρω.
Στύβω την γκλάβα μου να «δω» τι μπορώ να σχολιάσω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν είμαι λάτρης των suv (όχι ότι ενδιαφέρει κανέναν αυτό!), αλλά τρέφω εκτίμηση σε πολλά μοντέλα της Audi, και όχι απαραίτητα μόνο τις rs εκδόσεις. Ότι αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο των από 55.000 ευρώ, σε μια μετά καραντίνας Ελλάδα, έχει μικρό ενδιαφέρον. Όσοι μπορούν (ακόμα κ σε εταιρικό) σίγουρα θα σας ανταμείψει πλουσιοπάροχα, αν κ οι επιλογές στα +50 χιλιάρικα είναι πολλές, πάρα πολλές....
....Ειναι σιγουρα ποιοτικο και πανεμορφο! Ομως με τον κινητηρα των 2.0 λιτρων και την τιμη 50,000+ ειναι μαλλον απροσιτο για Ελλαδα. Θα ενδιεφερε νομιζω περισσοτερο ενα test drive στην εκδοση 1.5 με τους 150 ιππους και με τιμη απο 34-35.000 ευρω.
Στύβω την γκλάβα μου να «δω» τι μπορώ να σχολιάσω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν είμαι λάτρης των suv (όχι ότι ενδιαφέρει κανέναν αυτό!), αλλά τρέφω εκτίμηση σε πολλά μοντέλα της Audi, και όχι απαραίτητα μόνο τις rs εκδόσεις. Ότι αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο των από 55.000 ευρώ, σε μια μετά καραντίνας Ελλάδα, έχει μικρό ενδιαφέρον. Όσοι μπορούν (ακόμα κ σε εταιρικό) σίγουρα θα σας ανταμείψει πλουσιοπάροχα, αν κ οι επιλογές στα +50 χιλιάρικα είναι πολλές, πάρα πολλές....