Τοπ επίπεδο ποιότητας και ξεκάθαρη premium υλοποίηση, όπως φαίνεται από τις επιλογές, την ποικιλία και τα ταιριάσματα των υλικών.
Eσωτερικό: Premium, high-tech & πρακτικό
39.640 Επισκέψεις στο άρθρο (30/4/2020)
Υπόδειγμα premium υλοποίησης αποτελεί η καμπίνα του Audi Q3 Sportback, με το ταμπλό να έρχεται 100% από το Q3. Δεν έχουμε το superwow ντιζάιν, αλλά είναι η ποικιλία και οι εναλλαγές των υλικών που κάνουν τη διαφορά: μαλακά πλαστικά διαδέχονται κάποια φιλέτα αλουμινίου και κάπου εκεί μπαίνει και αρκετή αλκαντάρα στο ταμπλό(!) για να δώσει μια νέα αίσθηση. Aπό εκεί κι έπειτα, οι οθόνες κυριαρχούν στο ταμπλό (στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και οθόνη αφής 10,1 ιντσών) και ευνοούν την εργονομία, ωστόσο θα θέλαμε λίγο πιο ορθολογική τη δομή στο infotainment, π.χ. να αναζητούνται λίγο πιο εύκολα οι σταθμοί στο ραδιόφωνο. Από πλευράς τεχνολογίας και ασφάλειας, φυσικά δεν υπάρχει καμία έλλειψη. Απεναντίας προσφέρονται ουσιαστικά τα πάντα.
Ακόμα ένα high-light αφορά στην πρακτικότητα, που είναι αντίστοιχη αν όχι καλύτερη σε σχέση με το Q3. Εντάξει, το φως είναι λίγο λιγότερο όμως το πίσω κάθισμα δεν υστερεί σε κάτι ιδιαίτερο. Aντιθέτως είναι και συρόμενο (κατά 130 χλστ. εμπρός-πίσω) ενώ και η πλάτη πίσω είναι ασύμμετρα διαιρούμενη και ρυθμιζόμενη. Επίσης, το πλάτος εμπρός και πίσω είναι το ίδιο με το «απλό» Q3, όπως και ο χώρος για τα πόδια. Μόνο το κεφάλι, τόσο εμπρός όσο και πίσω δείχνει να χάνει λίγη από την άνεσή του, αλλά και πάλι στην πράξη δε δημιουργείται πρόβλημα για τα μέσα αναστήματα – και λίγο πάνω. Στο ίδιο επίπεδο με το Q3 και το πορτ-μπαγκάζ με ελάχιστη τιμή τα 530 λίτρα.
....Ειναι σιγουρα ποιοτικο και πανεμορφο! Ομως με τον κινητηρα των 2.0 λιτρων και την τιμη 50,000+ ειναι μαλλον απροσιτο για Ελλαδα. Θα ενδιεφερε νομιζω περισσοτερο ενα test drive στην εκδοση 1.5 με τους 150 ιππους και με τιμη απο 34-35.000 ευρω.
Στύβω την γκλάβα μου να «δω» τι μπορώ να σχολιάσω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν είμαι λάτρης των suv (όχι ότι ενδιαφέρει κανέναν αυτό!), αλλά τρέφω εκτίμηση σε πολλά μοντέλα της Audi, και όχι απαραίτητα μόνο τις rs εκδόσεις. Ότι αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο των από 55.000 ευρώ, σε μια μετά καραντίνας Ελλάδα, έχει μικρό ενδιαφέρον. Όσοι μπορούν (ακόμα κ σε εταιρικό) σίγουρα θα σας ανταμείψει πλουσιοπάροχα, αν κ οι επιλογές στα +50 χιλιάρικα είναι πολλές, πάρα πολλές....
....Ειναι σιγουρα ποιοτικο και πανεμορφο! Ομως με τον κινητηρα των 2.0 λιτρων και την τιμη 50,000+ ειναι μαλλον απροσιτο για Ελλαδα. Θα ενδιεφερε νομιζω περισσοτερο ενα test drive στην εκδοση 1.5 με τους 150 ιππους και με τιμη απο 34-35.000 ευρω.
Στύβω την γκλάβα μου να «δω» τι μπορώ να σχολιάσω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν είμαι λάτρης των suv (όχι ότι ενδιαφέρει κανέναν αυτό!), αλλά τρέφω εκτίμηση σε πολλά μοντέλα της Audi, και όχι απαραίτητα μόνο τις rs εκδόσεις. Ότι αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο των από 55.000 ευρώ, σε μια μετά καραντίνας Ελλάδα, έχει μικρό ενδιαφέρον. Όσοι μπορούν (ακόμα κ σε εταιρικό) σίγουρα θα σας ανταμείψει πλουσιοπάροχα, αν κ οι επιλογές στα +50 χιλιάρικα είναι πολλές, πάρα πολλές....