Χωρίς να είναι συνηθισμένη, αλλά και χωρίς να θυμίζει supercar, η διθέσια ποιοτική και άριστα φινιρισμένη καμπίνα του R8 Spyder είναι σχεδιασμένη γύρω από μια minimal οδηγοκεντρική λογική. Δεν υπάρχει κάποια κεντρική κονσόλα ή οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, παρά μόνο 3 φαντεζί διακόπτες για τον έλεγχο του κλιματισμού. Όλες οι λειτουργίες ελέγχονται από το τιμόνι και εμφανίζονται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Μαζί με τις ενθέσεις από ανθρακονήματα, τον μαύρο διάκοσμο (στο αυτοκίνητο της δοκιμής τουλάχιστον) «πολεμούν» δύο ακόμη στοιχεία : Τα super sport μπάκετ καθίσματα και το κόκκινο κουμπί της ευτυχίας, το starter του κινητήρα, πάνω στο flat bottom τιμόνι. Στην ακριβώς αντίθετη θέση από αυτό υπάρχει το κουμπί για την επιλογή προγράμματος λειτουργίας (κινητήρας, τιμόνι, κιβώτιο, τετρακίνηση, ανάρτηση) με επιλογές Comfort, Auto, Dynamic και Individual (ξεχωριστές εξατομικευμένες προεπιλογές από τον οδηγό).
...κύριε δημοσιογράφε του ειδικού τύπου... χαίρομαι σαφώς με την χαρά και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα... οδήγησα το coupe της πρώτης γενιάς και δεν έπαθα αυτό που έπαθες εσύ!!!
...μπορεί να είμαι αναίσθητη, μπορεί εσύ να μην οδήγησες πραγμάτικα κάποιο και να πάθεις αυτό που έπαθες... ΚΑΘΕΙΣ ΟΤΙ ΝΙΩΘΕΙ, κ.τ.λ.
Ενα απλό καθημερινό αυτοκίνητο για την ελλάδα της κρίσης.
...κύριε δημοσιογράφε του ειδικού τύπου... χαίρομαι σαφώς με την χαρά και περί ορέξεως κολοκυθόπιτα... οδήγησα το coupe της πρώτης γενιάς και δεν έπαθα αυτό που έπαθες εσύ!!! ...μπορεί να είμαι αναίσθητη, μπορεί εσύ να μην οδήγησες πραγμάτικα κάποιο και να πάθεις αυτό που έπαθες... ΚΑΘΕΙΣ ΟΤΙ ΝΙΩΘΕΙ, κ.τ.λ.
Τέλειο αυτοκίνητο! Μόνο που διαβάζει κανείς το άρθρο καταλαβαίνει την εμπειρία του δοκιμαστή /αρθρογράφου! Τρομερή εμπειρία!