ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Όταν (σχεδόν με τη βία) με έβγαλαν από το κάθισμα του Audi R8 Spyder και κάθισα μπροστά από τον υπολογιστή για να καταθέσω σε σένα φίλε αναγνώστη τη σχετική εμπειρία, η πρώτη μου σκέψη ήταν «καλύτερο και από σεξ».

Μιλάμε για μια κεντρομήχανη κατασκευή με 42/58 αναλογία βάρους εμπρός-πίσω και 3,19 αναλογία κιλών ανά ίππο!

Το, σμιλεμένο θαρρείς, αλουμινένιο αμάξωμα των 4,4 μ. στέκει στα 1,24μέτρα.

Το καλό με το R8 είναι πως καταφέρνει να μην προκαλεί. Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο δείχνει κοινωνικά αποδεκτό, όντας κατά μία έννοια το supercar της διπλανής πόρτας.

Σε ψαρώνει με τους θεόρατους πλευρικούς αεραγωγούς που «ταίζουν» αέρα το κεντρικά τοποθετημένο κτήνος των 5,2 λτ. και με τον διαχύτη πίσω.

Το κάλυμμα του κινητήρα, το οποίο σε κερδίζει με τους εν είδη ραχοκοκκαλιάς αεραγωγούς, αλλά δεν είναι διάφανο σαν αυτό της κλειστής έκδοσης για να παίρνεις μάτι το εργοστάσιο ισχύος.

Δοκιμή: Audi R8 Spyder

18.848 Επισκέψεις στο άρθρο (8/3/2018)

Με δεδομένη την ατελείωτη… διέγερση, που νιώθεις καθώς η 10κύλινδρη «συμμορία» του επικού FSI κινητήρα μετουσιώνει τη βενζίνη σε 540 άλογα, κάθε υπερβολή είναι επιτρεπτή για το Audi R8 Spyder…

Διάολε, αφού δεν μπορούμε να το αποκτήσουμε ας το απολαύσουμε» σκέφτηκα την ώρα που έβαζα ακόμη ένα εικοσάρικο 100άρας αμόλυβδης για να συνεχίσω να ερωτοτροπώ με το Audi R8 Spyder. Και μετά κι` άλλο εικοσάρικο, κι` άλλο, κι` άλλο, σαν να κέρματα που βάζαμε στις ηλεκτρονικές παιχνιδομηχανές από τα 80`s για ένα ακόμη credit. Όλο λέω θα σταματήσω, όλο η λογική προστάζει υποχώρηση για να πληρωθεί η επερχόμενη δόση του δανείου, αλλά δε γίνεται! Είναι πλέον αργά, μιας κι έχω ήδη πιαστεί στα δίχτυα της ευφορίας, που με μοναδικό τρόπο, ρίχνει το υπεραυτοκίνητο της Audi.

Όταν (σχεδόν με τη βία) με έβγαλαν από το κάθισμα του Audi R8 Spyder και κάθισα μπροστά από τον υπολογιστή για να καταθέσω σε σένα φίλε αναγνώστη τη σχετική εμπειρία, η πρώτη μου σκέψη ήταν «καλύτερο και από σεξ». Αυτόν τον τίτλο επέλεξα λοιπόν και ελπίζω να μου συγχωρείς την υπερβολή. Είμαι σίγουρος, πως το έχουν κάνει ήδη, όσοι μη συμπλεγματικοί γύρισαν απότομα το κεφάλι να χαζέψουν τη μορφή του, όσοι έστησαν αυτί να απολαύσουν τα σκασίματα και τα ντεσιμπέλ του V10 κινητήρα, όσοι το είδαν να επιταχύνει σαν αστραπή και να στρίβει σαν δαίμονας. Όσοι με δυο λόγια ξέρουν να εκτιμούν τι σημαίνει υπεραυτοκίνητο και το R8 Spyder είναι ένα τέτοιο κρύβοντας διακριτικά κάτω από το εντελώς αλουμινένιο του αμάξωμα συγγένεια πρώτου βαθμού με την… ομόσταυλη Lamborghini Huracan. Από την πρώτη του κιόλας γενιά το R8 ήταν το πειστήριο, πως ένας μαζικός κατασκευαστής σαν την Audi, μπορεί να δημιουργήσει ένα supercar με σχετική υπόσταση και ξεχωριστό χαρακτήρα. Η δεύτερη γενιά βάζει πλέον τη σφραγίδα.

Κομψοτέχνημα
Μια ματιά στο, σμιλεμένο θαρρείς, αλουμινένιο αμάξωμα των 4,4 μ. είναι αρκετή για να σε βάλει στο τριπάκι. Στέκει εκεί χαμηλό (1,24μ.) και θεόφαρδο (1,94μ.) έτοιμο να σε παρασύρει στη δίνη του, να σε ψαρώσει με όμορφα φώτα (έξτρα και με τεχνολογία λέιζερ σε μια τεχνολογική καινοτομία), με τις εισαγωγές και τη μάσκα μπροστά, με τους θεόρατους πλευρικούς αεραγωγούς που «ταίζουν» αέρα το κεντρικά τοποθετημένο κτήνος των 5,2 λτ., με τον διαχύτη πίσω, με το κάλυμμα του κινητήρα, το οποίο σε κερδίζει με τους εν είδη ραχοκοκκαλιάς αεραγωγούς, αλλά δεν είναι διάφανο σαν αυτό της κλειστής έκδοσης για να παίρνεις μάτι το εργοστάσιο ισχύος. Όπως και να έχει το R8 Spyder, ακόμη και με την οροφή κλειστή, δεν κάνει απλά τα κεφάλια να γυρίζουν, αλλά αυχένες να σπάνε. Πόσο δε όταν με το πάτημα ενός μόνο κουμπιού και μέσα σε 20 δλ, (και εν κινήσει έως 50 χλμ./ώρα), η υπερποιοτική υφασμάτινη οροφή τακτοποιείται «μαγικά» σε χώρο μεταξύ της καμπίνας επιβατών και του κινητήρα… Φτιαγμένη από ελαφρά υλικά η οροφή και ο μηχανισμός της ζυγίζει μόλις 44 κιλά.

Το καλό με το R8 είναι πως καταφέρνει να μην προκαλεί. Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο δείχνει κοινωνικά αποδεκτό, όντας κατά μία έννοια το supercar της διπλανής πόρτας. Βέβαια πόσες διπλανές πόρτες κρύβουν μέσα τους 302.750 ευρώ είναι άλλο θέμα. Επίσης άλλο θέμα είναι ότι από αυτή την τιμή, τα 141.713 ευρώ αφορούν φόρους (38.649 ευρώ ΦΠΑ και 103.064 ευρώ τέλος ταξινόμησης)… Και κάπου εδώ το λαμπάκι της βενζίνης με επαναφέρει στην πραγματικότητα του 99,99% κατοίκων αυτής της χώρας. Κάνω μια ακόμη 20εύρη κατάθεση και συνεχίζω…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL