Η γκάμα του νέου Honda Civic συμπληρώνεται από την πιο «πρακτική» στην καθημερινότητα έκδοση που έρχεται να συνδυάσει τις δυναμικές επιδόσεις που ορίζουν οι 182 ίπποι του 1,5 λτ. VTEC Turbo κινητήρα, με την ευκολία που προσφέρει το αναβαθμισμένο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).
Η Honda επιμένει στο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων και το επαναφέρει σε μια αναβαθμισμένη του μορφή και στο νέο Civic, διαθέσιμο προαιρετικά στις δύο –προς το παρόν- εκδόσεις του με τους VTEC Turbo κινητήρες του 1,0 και των 1,5 λίτρων, με επιπλέον κόστος 1.500 ευρώ.Εμείς δοκιμάζουμε αυτό το κιβώτιο σε συνδυασμό με την ισχυρή έκδοση των 1,5 λίτρων με τους 182 ίππους που συνδυάζει έτσι με πολύ όμορφο τρόπο την ευκολία ενός «αυτόματου», με τις δυναμικές επιδόσεις.
Ειναι κορυφαιο στην κατηγορια του και σε καθε εκδοση του το civic χωρις πολλα λογια και οποιος εχει να το αγορασει σημερα στην ελλαδα της κρισης θα κανει την καλυτερη επιλογη!
Ειναι κορυφαιο στην κατηγορια του και σε καθε εκδοση του το civic χωρις πολλα λογια και οποιος εχει να το αγορασει σημερα στην ελλαδα της κρισης θα κανει την καλυτερη επιλογη!