Ο 1,5 λτ. κινητήρας του Civic αποδίδει -και στην έκδοση με το κιβώτιο CVT- 182 ίππους όμως η ροπή είναι μειωμένη στα 220 Nm (έναντι 240 Nm με το χειροκίνητο). Και οι δύο παραπάνω τιμές αποδίδονται 500 σ.α.λ. πιο ψηλά, με αποτέλεσμα το μοτέρ αυτό σε συνδυασμό με το CVT, να παρουσιάζει πιο γραμμική λειτουργία κρύβοντας έτσι το «μπρίο» που διαθέτει ο συγκεκριμένος κινητήρας. Οι επιδόσεις πάντως αμφισβητούν την αίσθηση αυτή, αφού αποδεικνύονται καλύτερες στις ρεπρίζ, με κατά 0,1 δλ. πιο αργό 0-100 χλμ./ώρα και 20 χλμ./ώρα χαμηλότερης τελικής. Το κιβώτιο είναι βελτιωμένο σε απόκριση τόσο στην D όσο και στην S (Sport) λειτουργία του όμως και πάλι δεν διακρίνεται για την αμεσότητά του ενώ όπως συνηθίζεται σε τέτοιου τύπου κιβώτια, αποτελεί και πηγή αυξημένου παραγόμενου θορύβου σε συνθήκες Kickdown κυρίως. Θετικά κρίνεται η λειτουργία των paddles πίσω από το τιμόνι στην χειροκίνητη διαδικασία εναλλαγής των 7 σχέσεων. Οσον αφορά στην κατανάλωση, με αυτό το κιβώτιο ο κινητήρας VTEC Turbo των 1,5 λτ. έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις σε καύσιμο, με μέση τιμή 7,6 λτ./100 χλμ..
Ειναι κορυφαιο στην κατηγορια του και σε καθε εκδοση του το civic χωρις πολλα λογια και οποιος εχει να το αγορασει σημερα στην ελλαδα της κρισης θα κανει την καλυτερη επιλογη!
Ειναι κορυφαιο στην κατηγορια του και σε καθε εκδοση του το civic χωρις πολλα λογια και οποιος εχει να το αγορασει σημερα στην ελλαδα της κρισης θα κανει την καλυτερη επιλογη!