Οδική συμπεριφορά: Το κιβώτιο έχει πρωταγωνιστικό ρόλο
59.768 Επισκέψεις στο άρθρο (18/12/2017)
Αρχικά, το Civic σε αυτή την 10η γενιά του έχει ένα σαφώς πιο σπορτίφ προσανατολισμό οδηγικά ελέω και των πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα. Αυτό δεν αλλάζει στην έκδοση Sport που διατίθεται με τον κινητήρα των 1,5 λίτρων, όμως το κιβώτιο CVT τον διαφοροποιεί ελαφρώς και αυτό γιατί μέσω του κιβωτίου δεν παρουσιάζεται η ίδια αμεσότητα στην πίεση του πεντάλ του γκαζιού. Έτσι το Civic CVT παραμένει άνετο και ασφαλές, όμως στερεί λίγη από την σπορ του υπόσταση σε δρόμο με στροφές και δη όταν χρειάζεται ακρίβεια στην δοσολογία σε γκάζι. Το CVΤ άλλωστε είναι εστιασμένο στο να προσφέρει ευκολία και για το λόγο αυτό δεν μπορεί να προάγει σπορ στοιχεία, όσο και εξελιγμένο να είναι –που είναι- στην περίπτωσή του Civic.
Ειναι κορυφαιο στην κατηγορια του και σε καθε εκδοση του το civic χωρις πολλα λογια και οποιος εχει να το αγορασει σημερα στην ελλαδα της κρισης θα κανει την καλυτερη επιλογη!
Ειναι κορυφαιο στην κατηγορια του και σε καθε εκδοση του το civic χωρις πολλα λογια και οποιος εχει να το αγορασει σημερα στην ελλαδα της κρισης θα κανει την καλυτερη επιλογη!