3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η Nissan εξοπλίζει το Qashqai και μετά την ανανέωσή του με τον 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα των 130 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο CVT.
Δοκιμή: Αυτόματο Nissan Qashqai
36.393 Επισκέψεις στο άρθρο (11/3/2018)
To Nissan Qashqai με τον πετρελαιοκινητήρα 1,6 dCi των 130 ίππων διαθέτει νεύρο και γκάζι, ενώ ο συνδυασμός του με το αυτόματο κιβώτιο CVT, υπόσχεται άνεση και ευκολία στις μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης.
What is new
- Με κινητήρα turbodiesel 1,6 λτ. 130 ίππων
- Καίει 6,8 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 26.990 ευρώ
Η Nissan συνεχίζει να εξοπλίζει το Qashqai και μετά την ανανέωσή του με το συνδυασμό του 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα των 130 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο CVT. Απόλυτα λογικό άλλωστε, καθώς δε θα μπορούσε να λείπει από τη γκάμα του best seller μοντέλου της αυτός ο συνδυασμός, που επιτρέπει και ισχυρές επιδόσεις και ευκολία στη χρήση του. Ο συγκεκριμένος συνδυασμός προσφέρεται και με τετρακίνηση, όπως είχατε την ευκαιρία να διαβάσετε τη δοκιμή στο Τεύχος 44/2017, ωστόσο εδώ θα διαβάστε τη δοκιμή της δικίνητης έκδοσης.
Φυσικά, διαφορές στη σχεδίαση συγκριτικά με τις υπόλοιπες εκδόσεις δεν υπάρχουν, με το Qashqai να διατηρεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία Premium Dynamism, με τις έντονες ακμές στο αμάξωμα, που διαμορφώνουν ένα έντονα επιθετικό και συγχρόνως εκλεπτυσμένο ύφος. Σημεία αναφοράς εξακολουθούν να είναι η μάσκα σχήματος V και το καπό με τα έντονα νεύρα, το οποίο φιλοξενεί και τα νέα LED φωτιστικά σώματα.
Από 26.990 ευρώ και με πολύ τεχνολογία
Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι διαθέσιμος από 24.990 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο, με την έξτρα χρέωση για το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης ή σε συντομογραφία CVT, να είναι 2.000 ευρώ και έτσι η τιμή να διαμορφώνεται από 26.990 ευρώ, στο εξοπλιστικό πακέτο Energy.
Το συγκεκριμένο πακέτο χαρακτηρίζεται αρκετά πλούσιο και μάλιστα περιλαμβάνει τα Active Trace Control και Active Ride Control της Nissan, δύο συστήματα που βελτιώνουν την κύλιση στο δρόμο και αυξάνουν τα περιθώρια πρόσφυσης. Εκτός αυτών, θα συναντήσουμε χαρακτηριστικά όπως ηλεκτρικό χειρόφρενο, Cruise control, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και αυτόματο κλιματισμό. Από την άλλη βέβαια θα θέλαμε και μια οθόνη αφής για το χειρισμό του infotainment.
Έντονες ακμές στο αμάξωμα, που διαμορφώνουν ένα έντονα επιθετικό και συγχρόνως εκλεπτυσμένο ύφος.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Με προηγμένα συστήματα ασφαλείας- Με κινητήρα turbodiesel 1,6 λτ. 130 ίππων
- Καίει 6,8 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 26.990 ευρώ
Η Nissan συνεχίζει να εξοπλίζει το Qashqai και μετά την ανανέωσή του με το συνδυασμό του 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα των 130 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο CVT. Απόλυτα λογικό άλλωστε, καθώς δε θα μπορούσε να λείπει από τη γκάμα του best seller μοντέλου της αυτός ο συνδυασμός, που επιτρέπει και ισχυρές επιδόσεις και ευκολία στη χρήση του. Ο συγκεκριμένος συνδυασμός προσφέρεται και με τετρακίνηση, όπως είχατε την ευκαιρία να διαβάσετε τη δοκιμή στο Τεύχος 44/2017, ωστόσο εδώ θα διαβάστε τη δοκιμή της δικίνητης έκδοσης.
Φυσικά, διαφορές στη σχεδίαση συγκριτικά με τις υπόλοιπες εκδόσεις δεν υπάρχουν, με το Qashqai να διατηρεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία Premium Dynamism, με τις έντονες ακμές στο αμάξωμα, που διαμορφώνουν ένα έντονα επιθετικό και συγχρόνως εκλεπτυσμένο ύφος. Σημεία αναφοράς εξακολουθούν να είναι η μάσκα σχήματος V και το καπό με τα έντονα νεύρα, το οποίο φιλοξενεί και τα νέα LED φωτιστικά σώματα.
Από 26.990 ευρώ και με πολύ τεχνολογία
Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι διαθέσιμος από 24.990 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο, με την έξτρα χρέωση για το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης ή σε συντομογραφία CVT, να είναι 2.000 ευρώ και έτσι η τιμή να διαμορφώνεται από 26.990 ευρώ, στο εξοπλιστικό πακέτο Energy.
Το συγκεκριμένο πακέτο χαρακτηρίζεται αρκετά πλούσιο και μάλιστα περιλαμβάνει τα Active Trace Control και Active Ride Control της Nissan, δύο συστήματα που βελτιώνουν την κύλιση στο δρόμο και αυξάνουν τα περιθώρια πρόσφυσης. Εκτός αυτών, θα συναντήσουμε χαρακτηριστικά όπως ηλεκτρικό χειρόφρενο, Cruise control, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και αυτόματο κλιματισμό. Από την άλλη βέβαια θα θέλαμε και μια οθόνη αφής για το χειρισμό του infotainment.
Τα diesel θα τα πάρουν στη μασχάλη ειδικά όσοι αγοράσουν τώρα!
Έχεις το δικιο σου, αλλά νομιζω πως για τα επομενα 10 τουλαχιστον χρόνια δεν υπάρχει θέμα με τα καινουργια σιγουρα πιο καθαρα πετρελαια. Ολες οι απαγορευσεις σεχτιοζονται με τα παλαια euro4. Επιπλεον πιστευω πως δεν θα μπορουσε να ασκηθει οποιοδηποτε μετρο στα καινουργια οσο υπαρχουν στην πλειονοτητα τα παλαιας τεχνολογιας πετρελαια στα μεσα μεταφορας, φορτηγα , ταξι κλπ. Επιπλεόν υπάρχει και η νέα ταση να αγορασει ο κοσμος υβριδικη τεχνολογια που δυστυχως ακομα ειναι ακριβή ( κτηση, μπαταριες...).
Εδώ πρέπει αντικειμενικά να πούμε ότι το Autotriti εδώ και πολύ καιρό(ίσως από το 2016) έλεγε ότι σιγά σιγά θα καταργηθούν τα ντίζελ, και τώρα το βλέπουμε να συμβαίνει... Πιστεύω πάντως ότι σε μια δεκαετία πρώτα σε πωλήσεις θα είναι τα υβριδικά ...
Εκεί πάει το πράγμα. Η μια εταιρεία μετά την άλλη ανακοινώνει ότι θα σταματήσει το diesel, οι πόλεις θέτουν απαγορεύσεις στα diesel. Εμένα μου κάνει τρομερό ρίσκο να αγοράσεις τώρα diesel και αυτό φαίνεται και από τις προσφορές που κάνουν οι εταιρείες ειδικά σε diesel που πλέον το αγοράζεις σχεδόν σε ίδια τιμή με τη βενζίνη... Γιατί να το κάνουν άραγε; Εμένα μου κάνει ότι θέλουν απλά να ξεφορτωθούν το stock τους.
Γιατι το λες αυτο? Τελευταιας γενιας diesel ειναι EURO6...