Σε αυτό βέβαια, δηλαδή στο να κινηθείς γρήγορα, συμβάλλει και ο κινητήρας που βρίσκεται κάτω από το καπό. Για την ακρίβεια η X7 M50d φορά ένα 3λιτρο σε σειρά 6κύλινδρο κινητήρα με 4 τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, εκ των οποίων τα 2 λειτουργούν χαμηλά και τα δύο ψηλά. Το αποτέλεσμα; 400 άλογα, 760 Nm ροπής και πολύ καλές επιδόσεις. Δεν είναι και λίγο το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 5,6 δλ. (60-100 και 80-120 σε 3,1 και 3,7 δλ. αντίστοιχα) για ένα μοντέλο που το βάρος του είναι πάνω από 2,5 τόνοι.
Βέβαια, σκοπός δεν είναι να κινείσαι πάντα γρήγορα και με το drive mode στο sport. Υπάρχουν και τα eco ή normal, τα οποία θα χρησιμοποιείς περισσότερες φορές. Και εκεί η BMW φανερώνει ακόμα πιο πολύ τον άνετο και ραφιναρισμένο της χαρακτήρα… Ααα, μην ξεχάσουμε και το off-road mode όπου εκεί η X7 συνδυάζει την πολυτέλεια με το σκληροτράχηλο πρόσωπό της καθώς σηκώνεται μέχρι τα 27 εκατοστά (!) και πραγματικά δίνει την αίσθηση ότι δεν θα κολλήσει πουθενά, ακόμη και με αυτά τα ελαστικά.
Αναρωτιέμαι από πόσο χαμηλά (δηλ. σε πόσο προσιτά αυτοκίνητα) κάποιος μπορεί να βρει αυτήν την αίσθηση στο ταξίδι δηλαδή σαν αεροπλανου...Σιγουρα δεν θα την βρει στο επίπεδο που περιγράφεται στο αρθρο, αλλά νομίζω υπάρχουν λιγότερο ακριβα αυτοκίνητα που προσφέρουν μια παρόμοια ψευδαίσθηση , οπως μεγάλα sedan , station wagon ή ενός όγκου. Και πάλι απρόσιτα .
Αναρωτιέμαι από πόσο χαμηλά (δηλ. σε πόσο προσιτά αυτοκίνητα) κάποιος μπορεί να βρει αυτήν την αίσθηση στο ταξίδι δηλαδή σαν αεροπλανου...Σιγουρα δεν θα την βρει στο επίπεδο που περιγράφεται στο αρθρο, αλλά νομίζω υπάρχουν λιγότερο ακριβα αυτοκίνητα που προσφέρουν μια παρόμοια ψευδαίσθηση , οπως μεγάλα sedan , station wagon ή ενός όγκου. Και πάλι απρόσιτα .