Για το τέλος αφήσαμε το εσωτερικό, ίσως επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια, ή επειδή η καμπίνα της X7 κάλυψε πλήρως τις πιο υψηλές μας απαιτήσεις, είτε αυτές έχουν να κάνουν με την ποιότητα των υλικών, τη συναρμογή, τη σχεδίαση και το τεχνολογικό προφίλ, είτε με τους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Έτσι, «αξέχαστα» θα μας μείνουν η ποιότητα των δερμάτων και των χειριστηρίων που χειρίζεσαι με τα ακροδάχτυλα σου, ο κρυστάλλινος επιλογέας των ταχυτήτων με το φωτιζόμενο X μέσα του (προαιρετική επιλογή που δεν θα την προτιμούσαμε), και οι αναπαυτικές πολυθρόνες (πλήρως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες) στη δεύτερη και τρίτη σειρά καθισμάτων. Από τις λίγες φορές που προτιμούσαμε αυτές, από την θέση του οδηγού, και αυτό λέει πολλά.
Η άποψή μας
Η BMW X7 είναι ένα κορυφαίο, μεγάλο, πολυτελές SUV. Ιδανικό για μακρινά ταξίδια καθώς προσφέρει ανέσεις λιμουζίνας και στους 6 ή 7 επιβάτες της. Φυσικά, η τιμή της είναι ανάλογη με τα όσα προσφέρει. Από 155.600 ευρώ ξεκινάει η τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης, ενώ 117.000 ευρώ είναι η τιμή εκκίνησης (xDrive30d). Σε αυτή την κατηγορία όμως, τα χρήματα ίσως και να μην έχουν καμία σημασία…
Αναρωτιέμαι από πόσο χαμηλά (δηλ. σε πόσο προσιτά αυτοκίνητα) κάποιος μπορεί να βρει αυτήν την αίσθηση στο ταξίδι δηλαδή σαν αεροπλανου...Σιγουρα δεν θα την βρει στο επίπεδο που περιγράφεται στο αρθρο, αλλά νομίζω υπάρχουν λιγότερο ακριβα αυτοκίνητα που προσφέρουν μια παρόμοια ψευδαίσθηση , οπως μεγάλα sedan , station wagon ή ενός όγκου. Και πάλι απρόσιτα .
Αναρωτιέμαι από πόσο χαμηλά (δηλ. σε πόσο προσιτά αυτοκίνητα) κάποιος μπορεί να βρει αυτήν την αίσθηση στο ταξίδι δηλαδή σαν αεροπλανου...Σιγουρα δεν θα την βρει στο επίπεδο που περιγράφεται στο αρθρο, αλλά νομίζω υπάρχουν λιγότερο ακριβα αυτοκίνητα που προσφέρουν μια παρόμοια ψευδαίσθηση , οπως μεγάλα sedan , station wagon ή ενός όγκου. Και πάλι απρόσιτα .