ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Mείον 2 θέσεις στην καμπίνα της i8 Roadster, συν απροσδιόριστα πολύ sex appeal. Η ποιότητα κατασκευής είναι υποδειγματική, το ίδιο και η θέση οδήγησης.

Η Sport λειτουργία ενεργοποιείται με την μετακίνηση του επιλογέα προς τα αριστερά. Η Comfort και η ECO PRO με κουμπί.

Ψηφιακός πίνακας οργάνων, ο οποίος αλλάζει εικόνα ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα λειτουργίας. Εδώ στη Sport διαρύθμιση.

Το εσωτερικό της BMW i8 Roadster είναι πιο γήινο από ότι ίσως θα περίμενες σε σχέση με το τι έχεις εισπράξει από το εξωτερικό design

Κλειδί με οθόνη και δυνατότητα επικοινωνίας με την i8 Roadster από μακριά.

Η υφασμάτινη οροφή του i8 Roadster (αποκλειστικά σε μαύρο χρώμα) είναι μια από τις πιο εξελιγμένες του είδους της. Η άκρως φαντασμαγορική ομολογουμένως διαδικασία της αποκάλυψης διαρκεί 15 δλ., ενώ μπορεί να πραγματοποιηθεί και εν κινήσει με ταχύτητες κίνησης έως 50 χλμ./ώρα.

Η υφασμάτινη οροφή του i8 Roadster (αποκλειστικά σε μαύρο χρώμα) είναι μια από τις πιο εξελιγμένες του είδους της. Η άκρως φαντασμαγορική ομολογουμένως διαδικασία της αποκάλυψης διαρκεί 15 δλ., ενώ μπορεί να πραγματοποιηθεί και εν κινήσει με ταχύτητες κίνησης έως 50 χλμ./ώρα.

Η υφασμάτινη οροφή του i8 Roadster (αποκλειστικά σε μαύρο χρώμα) είναι μια από τις πιο εξελιγμένες του είδους της. Η άκρως φαντασμαγορική ομολογουμένως διαδικασία της αποκάλυψης διαρκεί 15 δλ., ενώ μπορεί να πραγματοποιηθεί και εν κινήσει με ταχύτητες κίνησης έως 50 χλμ./ώρα.

Εσωτερικό: Οδηγοκεντρικό, ποιοτικό και… ευάερο!

30.109 Επισκέψεις στο άρθρο (14/11/2018)

Το οδηγοκεντρικό εσωτερικό της BMW i8 Roadster συμβαδίζει με την γενικότερη high-tech εικόνα του αυτοκινήτου, σχεδιαστικά είναι όμως πιο γήινο από ότι ίσως θα περίμενες σε σχέση με το τι έχεις εισπράξει από το εξωτερικό design. Ποιοτικά δεν το συζητάμε. Η i8 Roadster ξεχωρίζει με εξωπραγματική συναρμογή, προσεγμένο στη λεπτομέρεια φινίρισμα και ποιοτικό δέρμα να καλύπτει τα πάντα. Το ταμπλό διαθέτει μια νέα οθόνη αφής 8,8 ιντσών για το σύστημα infotainment, ενώ νέο είναι το τιμόνι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων. Τα καθίσματα διακρίνονται για την εξαιρετική τους σχεδίαση, ενώ στη συγκεκριμένη έκδοση ενσωματώνουν τους αερόσακους κεφαλής. Η εξάλειψη των υποτυπωδών πίσω θέσεων της κουπέ εξασφαλίζει έναν έξτρα αποθηκευτικό χώρο 100 λτ. περάν των 88 λτ. που υπάρχουν στο πίσω άκρο του αμαξώματος. 

Η υφασμάτινη οροφή του i8 Roadster (αποκλειστικά σε μαύρο χρώμα) είναι μια από τις πιο εξελιγμένες του είδους της. Για να μην δημιουργήσει επιπλέον όγκο στο αμάξωμα διπλώνεται σε σχήμα «Ζ» και αποθηκεύεται κατακόρυφα ανάμεσα στον κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα και στην καμπίνα των επιβατών. Η διαδικασία αναδίπλωσης γίνεται εντελώς ηλεκτρικά, με κουμπί κρυμμένο στη θήκη της κεντρικής κονσόλας και ταβάνι γίνεται ο ουρανός μέσα σε 15 δλ.. Η άκρως φαντασμαγορική ομολογουμένως διαδικασία μπορεί να πραγματοποιηθεί ακόμη και εν κινήσει με ταχύτητες κίνησης έως 50 χλμ./ώρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FORD
FALKEN VS CONTINENTAL