- Made in China. Bγάζει 530 άλογα. Έχει 40 χιλιάρικα
- Με μεγάλη μπαταρία (82,5 KWh) και τεχνολογία για να αντέχει
- Πολύ γρήγορο (0-100 σε 4,7 δλ.). Με καλή αυτονομία στο ταξίδι (380 χλμ. με 120 χλμ./ώρα)
- Οθονάρα αφής 15,6 ιντσών (περιστρέφεται και από οριζόντια γίνεται κάθετη)
Made in China. Bγάζει 530 άλογα. Έχει 40 χιλιάρικα
Με μήκος στα 4,8 μέτρα το BYD Seal 3 είναι μια ηλεκτρική μεσαία τετράθυρη μπερλίνα, που στέκεται απέναντι από το Tesla Model 3. Η τιμή στην Κίνα ξεκινάει από 25.000 ευρώ, ενώ στην Ελλάδα η τετρακίνητη έκδοση έχει 39.990 ευρώ (με κρατική επιδότηση) στην έκδοση Excellence. Δεν υπάρχει λίστα με έξτρα, όλα είναι στάνταρ μέχρι και η γυάλινη πανοραμική οροφή. Για τα δεδομένα των ηλεκτρικών η τιμή είναι ανταγωνιστική.
Με μεγάλη μπαταρία (82,5 KWh) και τεχνολογία για να αντέχει
Η μπαταρία έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 82,5 kWh (84 kWh ονομαστική) και κατασκευάζεται από την ίδια την BYD, αποτελώντας μέρος του πλαισίου του αυτοκινήτου. Ούσα τύπου φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LiFEPO4), η μπαταρία δεν έχει πολύτιμα μέταλλα όπως κοβάλτιο ή νικέλιο, ενώ έχει περιορισμένη ποσότητα λιθίου. Αυτό, σύμφωνα με τη BYD έχει οικονομικά και περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα μαζί με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής (πάνω από 5.000 κύκλους φόρτισης), μειωμένη φθορά και λιγότερες πιθανότητες ανάφλεξης σε σχέση με την πιο διαδεδομένη τεχνολογία μπαταριών ιόντων λιθίου.
Πολύ γρήγορο (0-100 σε 4,7 δλ.). Με καλή αυτονομία στο ταξίδι (380 χλμ. με 120 χλμ./ώρα)
Στην πράξη, τα 530 άλογα και τα 670 Nm ροπής κινούν πολύ γρήγορα τους 2,1 τόνους του BYD Seal AWD. Οι μετρήσεις μας έδειξαν 0-100 σε 4,7 δλ. (3,8 δλ. υπόσχεται η BYD) και προσπέρασμα 60-100 σε 2,6 δλ.. Από τις μετρήσεις μας προκύπτει πως με μια φόρτιση η μέση αυτονομία είναι γύρω στα 460 χλμ. (520 υπόσχεται η BYD). Στην πόλη, η κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν 14,0 kWh/100 χλμ. ή με άλλα λόγια κάνεις πάνω από 580 χλμ. με μια φόρτιση. Καλά τα νέα και στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα (με Normal πρόγραμμα λειτουργίας και κλιματισμό), όπου η αυτονομία είναι 380+ χλμ..
Οθονάρα αφής 15,6 ιντσών (περιστρέφεται και από οριζόντια γίνεται κάθετη)
Καλοφτιαγμένη ευρύχωρη η καμπίνα επιβατών. Χωρίς αμφιβολία high-light είναι η στάνταρ οθόνη αφής των 15,6, που μπορεί να περιστρέφεται κατά 90 μοίρες και από οριζόντια να γίνεται κάθετη με το πάτημα ενός κουμπιού στο τιμόνι ή στην ίδια την οθόνη.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη δοκιμή του τετρακίνητου ηλεκτρικού BYD Seal με τα 530 άλογα και την μπαταρία των 82,5 kWh.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-Χώροι: Με οθόνη που περιστρέφεται και «άπλα» |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Αυτονομία: Εκρηκτική επιτάχυνση, κάνει άνετα 460 χλμ. με μια φόρτιση |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Υψηλή ποιότητα κύλισης, μην περιμένεις οδηγικές συγκινήσεις |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |