Προσεκτική επιλογή μαλακών πλαστικών, ρέουσες σχεδιαστικές γραμμές και εργονομία που δεν προβληματίζει, παρά την παρουσία και φυσικών διακοπτών γύρω από τον «κρυστάλλινο» επιλογέα κίνησης στη βάση της κεντρικής κονσόλας, δημιουργούν ένα μοντέρνο σύνολο με upper class αίσθηση. Η στάνταρ οθονάρα των 15,6 ιντσών μπορεί να περιστραφεί κατά 90 μοίρες και να γίνει κάθετη.
Σε αντίθεση με την καμπίνα επιβατών του Atto 3, που ακροβατεί στα όρια του εκκεντρικού, το σαλόνι του Seal είναι σαφώς κυριλέ και πείθει, χωρίς πολλές-πολλές φιοριτούρες. Προσεκτική επιλογή μαλακών πλαστικών, ρέουσες σχεδιαστικές γραμμές και εργονομία που δεν προβληματίζει, παρά την παρουσία και φυσικών διακοπτών γύρω από τον «κρυστάλλινο» επιλογέα κίνησης στη βάση της κεντρικής κονσόλας, δημιουργούν ένα μοντέρνο σύνολο με upper class αίσθηση και μια απρόσμενα καλή feel-good αύρα.
Αρχοντικοί χώροι επιβατών, όπως αρμόζει σε ένα σεντάν 4,8 μέτρων, αλλά ο χώρος αποσκευών είναι μικρός (400 λτ.) και με μικρό άνοιγμα.
Σε κάθε περίπτωση την παράσταση κλέβει η στάνταρ κεντρική οθονάρα αφής των 15,6 ιντσών. Όχι μόνο για την καλή απόκριση, το σχετικά εύχρηστο interface, τις φωνητικές εντολές (λες «Ηi BYD» αναμένει εντολές στα αγγλικά) και την ανάλογη ποιότητα γραφικών (αυτά παίρνουν βελτίωση), αλλά για τη δυνατότητα να γίνεται από οριζόντια, κάθετη με το πάτημα ενός κουμπιού στο τιμόνι ή στην ίδια την οθόνη. Ψηφιακός είναι φυσικά και ο πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών, ενώ στο βασικό υπερπλήρη εξοπλισμό (δεν υπάρχει καν κατάλογος για έξτρα) προσφέρεται και Head Up Display, το οποίο προβάλει στο παρμπρίζ και ακριβώς στο ύψος των ματιών του οδηγού βασικές πληροφορίες για τη λειτουργία, την πλοήγηση κτλ, όπως συμβαίνει στα μαχητικά αεροσκάφη.
Χωροταξικά τώρα, η καμπίνα είναι άνετη ακόμα και για 5 επιβάτες, με τους πίσω να έχουν πληθωρικό χώρο για τα γόνατά τους και αρκετό «αέρα» για τα κεφάλια τους. Σίγουρα θα θέλαμε μεγαλύτερο πλάτος, όπως και περισσότερα από τα 400 λτ. του χώρου αποσκευών -ευτυχώς υπάρχει μπροστινό frunk 53 λτ. για τα καλώδια φόρτισης- ο οποίος μάλιστα έχει μικρό άνοιγμα και δεν προσφέρει την πρακτικότητα μιας επιλογής, όπου το πίσω καπό ανοίγει μαζί με το τζάμι.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: BYD Seal AWD με 530 άλογα |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-Χώροι: Με οθόνη που περιστρέφεται και «άπλα» |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Αυτονομία: Εκρηκτική επιτάχυνση, κάνει άνετα 460 χλμ. με μια φόρτιση |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Υψηλή ποιότητα κύλισης, μην περιμένεις οδηγικές συγκινήσεις |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |