Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Αυτονομία: Εκρηκτική επιτάχυνση, κάνει άνετα 460 χλμ. με μια φόρτιση

 Σχολιάστε 
9.814 Επισκέψεις στο άρθρο (10/7/2024)
Στην πράξη, τα συνδυαστικά 530 άλογα και τα 670 Nm ροπής κινούν… εκρηκτικά τους 2,1+ τόνους του αυτοκινήτου. Η μέση αυτονομία είναι πολύ καλή, αφού ξεπερνάει τα 450 χλμ.
2 Φωτογραφίες »

Στην πράξη, τα συνδυαστικά 530 άλογα και τα 670 Nm ροπής κινούν… εκρηκτικά τους 2,1+ τόνους του αυτοκινήτου. Η μέση αυτονομία είναι πολύ καλή, αφού ξεπερνάει τα 450 χλμ.

Για το Seal υπάρχει μια και μόνο επιλογή μπαταρίας: Έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 82,5 kWh (84 kWh ονομαστική), κατασκευάζεται από την ίδια την BYD, υπόσχεται 520 χλμ. με μια φόρτιση, φορτίζει έως τα 150 kW σε ταχυφορτιστή (26 λεπτά για 30-80% ενώ ο on board φορτιστής είναι στα 11 kW. Ούσα τύπου φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LiFEPO4), η μπαταρία δεν έχει πολύτιμα μέταλλα όπως κοβάλτιο ή νικέλιο, ενώ έχει περιορισμένη ποσότητα λιθίου. Αυτό, σύμφωνα με τη BYD αυτό έχει οικονομικά και περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα μαζί με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής (πάνω από 5.000 κύκλους φόρτισης), μειωμένη φθορά και λιγότερες πιθανότητες ανάφλεξης σε σχέση με την πιο διαδεδομένη τεχνολογία μπαταριών ιόντων λιθίου. Υπάρχει Seal με έναν κινητήρα που κινεί τους πίσω τροχούς με 313 ίππους, εμείς όμως δοκιμάσαμε το «καλό», το τετρακίνητο, με τους 2 σύγχρονους ηλεκτροκινητήρες μόνιμου μαγνήτη (218 ίππων μπροστά και 313 ίππων πίσω).


Το 3.8S στο πίσω μέρος δεν αναφέρεται φυσικά σε κάποιο… κυβισμό, αλλά στο εργοστασιακό 0-100.
2 Φωτογραφίες »

Το 3.8S στο πίσω μέρος δεν αναφέρεται φυσικά σε κάποιο… κυβισμό, αλλά στο εργοστασιακό 0-100.


Στην πράξη, τα συνδυαστικά 530 άλογα και τα 670 Nm ροπής κινούν… εκρηκτικά τους 2,1+ τόνους του αυτοκινήτου. Με επιλεγμένο το Sport πρόγραμμα λειτουργίας, η αρχική επιτάχυνση είναι σχεδόν βίαιη με την αίσθηση να κόβει για λίγο την ανάσα, κάτι που αποτυπώθηκε και στις μετρήσεις μας: 0-100 σε 4,7 δλ. (3,8 δλ. υπόσχεται η BYD) και προσπέρασμα 60-100 σε 2,6 δλ.. Επιπλέον, το 80-120 γίνεται σε 3,4 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα.

Τι παίζει όμως με την αυτονομία; Από τις μετρήσεις μας σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε πως η μέση κατανάλωση ενέργειας κρατήθηκε χαμηλά και γύρω από τις εργοστασιακές υποσχέσεις για 18,2 kWh/100 χλμ. Αυτό και με δεδομένη την ωφέλιμη χωρητικότητα των 82,5 kWh μας δίνει μια αυτονομία περί των 460 χλμ. (520 χλμ. υπόσχεται η BYD). Στην πόλη, η κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν αρκετά πιο χαμηλή (14,0 kWh/100 χλμ.) ή με άλλα λόγια κάνεις σχεδόν 600 χλμ. με μια φόρτιση, ξεχνώντας ουσιαστικά αυτήν την υπόθεση. Καλά τα νέα και από την αυτονομία στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα (με Normal πρόγραμμα λειτουργίας και κλιματισμό), όπου σύμφωνα με τις μετρήσεις μας το Seal βγάζει άνετα 380 χλμ.

Σελίδα 1Δοκιμή: BYD Seal AWD με 530 άλογα
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Με οθόνη που περιστρέφεται και «άπλα»
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Εκρηκτική επιτάχυνση, κάνει άνετα 460 χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Υψηλή ποιότητα κύλισης, μην περιμένεις οδηγικές συγκινήσεις
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Hyundai
Ford