Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση, ανεξάρτητη σε όλους τροχούς με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, προσφέρει εξαιρετική άνεση λειαίνοντας αρχοντικά τις παραφωνίες του οδοστρώματος.
Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι, το τετρακίνητο BYD Seal δείχνει, απροσδόκητα ίσως, καλό. Ακόμα και στη σπορ ρύθμιση, η ρυθμιζόμενη ανάρτηση -ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω- προσφέρει εξαιρετική άνεση λειαίνοντας αρχοντικά, χωρίς κοπανήματα και θορύβους, τις παραφωνίες του οδοστρώματος. Σε καμία περίπτωση το σύνολο δε θυμίζει ένα ηλεκτρικό μπατάλικο «θηρίο» με πλεύσεις, κλίσεις και ατσούμπαλη κινηματική, η δε ησυχία στην καμπίνα τονίζει την υψηλή ποιότητα κύλισης παρά τους τροχούς τους 19 ιντσών. Αυτοί με τη σειρά τους μάλιστα, προσφέρουν επαρκή μηχανική πρόσφυση (235/45 ελαστικά), για κράτημα και σταθερότητα ακόμα και σε μια κλειστή στροφή, που ενισχύεται φυσικά από την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση και την πληθώρα των στάνταρ ηλεκτρονικών συστημάτων, όπως το Intelligence Torque Adaption Control. Αυτό φροντίζει για την ιδανική κατανομή ροπής σε κάθε άξονα και κάθε τροχό ξεχωριστά.
Οι στάνταρ τροχοί των 19 ιντσών με ελαστικά 235/45 προσφέρουν επαρκή μηχανική πρόσφυση, η οποία ενισχύεται φυσικά από την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση και την πληθώρα των στάνταρ ηλεκτρονικών συστημάτων. Ένα από αυτά, το Intelligence Torque Adaption Control, φροντίζει για την ιδανική κατανομή ροπής σε κάθε άξονα και κάθε τροχό ξεχωριστά.
Και παρά το τεράστιο βάρος, το Seal AWD είναι τελικά πολύ πιο ευκίνητο και ευέλικτο από όσο περιμένεις, κρύβοντας περίτεχνα το βάρος και τον όγκο του ακόμα και μέσα στην πόλη όπου η αυτονομία φυσικά εκτοξεύεται. Πάντως μας έκανε εντύπωση η απουσία λειτουργίας one pedal, παρότι υπάρχουν δύο επίπεδα ανάκτησης ενέργειας τα οποία τα επιλέγεις από την κεντρική οθόνη. Ικανοποιητικό σε ακρίβεια και βάρος είναι το τιμόνι, αλλά δε λείπει η τεχνητή αίσθηση κάτι που φυσικά ισχύει και για το όχημα γενικότερα, αλλά αυτό ισχύει για το σύνολο σχεδόν των ηλεκτρικών, ακόμα και των πολύ ακριβότερων μπερλινών. Κανένα παράπονο και από τα φρένα, που τελικά έχουν τη δύναμη και την αντοχή να κοντρολάρουν ένα ηλεκτρικό 2,1+ τόνων.