Δοκιμή: Peugeot 208 βενζίνης με 100 ίππους
17.378 Επισκέψεις στο άρθρο (2/3/2022)
2 Φωτογραφίες »
To Peugeot 208 είναι ένα μοντέλο που από την πρώτη στιγμή έδειξε ότι θα πρωταγωνιστήσει για τα καλά στην ελληνική αγορά και αυτό αποδεικνύεται από τις πωλήσεις του γαλλικού μικρού. Εδώ δοκιμάζουμε την βενζινοκίνητη έκδοση των 100 ίππων.
Η έκδοση η σωστή που «καίει» 6 λίτρα!
To 208 είναι από τα σημαντικότερα μοντέλα της Peugeot και από τους πρωταγωνιστές της κατηγορίας σε πωλήσεις στη χώρα μας, όντας σταθερά στις πρώτες θέσεις στα μικρά. Με την μοναδική σχεδίαση, την προσεγμένη και hi-tech καμπίνα και τους σύγχρονους κινητήρες βενζίνης και diesel, δύσκολα θα γινόταν αλλιώς. Μην ξεχνάμε άλλωστε και την ηλεκτρική του έκδοση e-208 που δείχνει τις προθέσεις των Γάλλων για την ηλεκτροκίνηση. Η βενζινοκίνητη turbo έκδοση με τους 100 ίππους είναι ίσως η πιο ενδιαφέρουσα εμπορικά με τιμή από 19.200 ευρώ στην έκδοση Active Plus.
Εμφάνιση: Το πιο επιβλητικό μικρό στους δρόμους
Σχεδιαστικά, το Peugeot 208 δεν έχει τίποτα κοινό με το μοντέλο που αντικατέστησε, με την Peugeot να καταφέρνει να περάσει πλήρως το νέο της σχεδιαστικό προφίλ παρά τις δυσκολίες που συνάντησε με τις περιορισμένες διαστάσεις του. Όσον αφορά αυτές, το νέο 208 είναι κατά 8,2 εκατοστά μεγαλύτερο σε μήκος ξεπερνώντας έτσι τα 4 μέτρα για πρώτη φορά (4.055 χλστ.) ενώ το πλάτος του έχει μειωθεί κατά 84 χλστ. (1.745 χλστ.) και το ύψος κατά 30 χλστ. (1.430 χλστ.). Το μεταξόνιο τέλος είναι μόλις κατά 2 χλστ. πιο μακρύ (μήκος 2.540 χλστ.). Σχεδιαστικά λοιπόν το πιο κόμπακτ σε διαστάσεις νέο 208 είναι εντυπωσιακό σπιθαμή προς σπιθαμή, με το εμπρός μέρος να εκφράζει έντονο δυναμισμό μέσω της μεγάλης μάσκας, των «νυχιών» των LED φωτιστικών σωμάτων και των «χαυλιόδοντων» που εκτείνονται χαμηλά στον προφυλακτήρα. Οι έντονες γραμμές του καπό συνεχίζονται και στα πλαϊνά του αμαξώματος ενώ είναι εμφανής ή πιο σπορ γραμμή και το «φούσκωμα» των πίσω ώμων του αμαξώματος από τις απλές του εκδόσεις. Εντυπωσιακό είναι και το πίσω μέρος με τα όμορφα φωτιστικά σώματα και την μαύρη φάσα που τα ενώνει να συμπληρώνουν το «φρέσκο» και επιβλητικό του προφίλ.
Σελίδα 2 | Κινητήρας: H έκδοση η «σωστή» |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Αλλα κόλπα σε σχεδίαση, κορυφαία ποιότητα & καλύτεροι χώροι |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: Δεν ξανάγινε… |
Σελίδα 5 | Η άποψή μας |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |