ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδική συμπεριφορά: Δεν ξανάγινε…

17.236 Επισκέψεις στο άρθρο (2/3/2022)
Το πρώτο πράγμα που σε κερδίζει από την οδική συμπεριφορά του νέου Peugeot 208 είναι ο συνδυασμός άνεσης και ποιότητας κύλισης που εμφανίζει.
3 Φωτογραφίες »

Το πρώτο πράγμα που σε κερδίζει από την οδική συμπεριφορά του νέου Peugeot 208 είναι ο συνδυασμός άνεσης και ποιότητας κύλισης που εμφανίζει.

To Peugeot 208 στη δεύτερη γενιά του ανεβάζει τον πήχη ξεκάθαρα στην κατηγορία όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά. Αυτό γιατί διατήρησε τα βασικά χαρακτηριστικά που θέλει να έχουν τα αυτοκίνητα της η Peugeot στο δρόμο αλλά ενισχυμένα και αυτό είναι κάτι που «φαίνεται» στη μικρή κατηγορία. Η πλατφόρμα CMP EMP2 είναι η βάση για αυτό τον χαρακτήρα με την ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) να έχει «σφιχτά» χαρακτηριστικά αλλά να μην μπορεί να χαρακτηριστεί γενικότερα σκληρή. Αυτό γιατί οι ανωμαλίες απορροφούνται με εντυπωσιακό για την κατηγορία τρόπο και δεν φτάνει τίποτα στα αυτιά ή στο σώμα των επιβατών του, με το αμάξωμα να παραμένει σταθερό παντού και πάντα. Η ποιότητα κύλισης είναι και αυτή ιδιαίτερα προσεγμένη και υψηλού επιπέδου θυμίζοντας premium κατασκευές μεγαλύτερων κατηγοριών.

Ως γνήσιο τέκνο της Γαλλικής σχολής και το νέο Peugeot 208 αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο σε σβέλτους ρυθμούς, είναι όμως πολύ πιο σταθερό και μεταφέρει περισσότερη σιγουριά στον οδηγό του σε τέτοιες συνθήκες.
3 Φωτογραφίες »

Ως γνήσιο τέκνο της Γαλλικής σχολής και το νέο Peugeot 208 αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο σε σβέλτους ρυθμούς, είναι όμως πολύ πιο σταθερό και μεταφέρει περισσότερη σιγουριά στον οδηγό του σε τέτοιες συνθήκες.


Από την άλλη, μέσω της ανάρτησής του προάγεται και ο σπορ οδηγοκεντρικός του χαρακτήρας, με το 208 να πατάει αποφασιστικά και να στρίβει σβέλτα δείχνοντας πως τίποτα δεν μπορεί να διαταράξει την ουδέτερη –ακόμα και στο όριο- συμπεριφορά του, oύτε καν οι σχετικά αυξημένες κλίσεις που έχει εκεί και τις οποίες ο οδηγός δεν τις αντιλαμβάνεται ποτέ. Το μπροστινό σύστημα «ακούει» στις εντολές πολύ πιο άμεσα από ότι αφήνει να «εννοηθεί» το ελαφρύ σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης, με το πίσω μέρος να είναι πάντα μέσα στο παιχνίδι  «διακριτικά» και να βοηθά σε όλη την διαδικασία ανεξαρτήτου ορέξεων του οδηγού του. Τα φρένα έρχονται να συμπληρώσουν το ασφαλές και ευχάριστο προφίλ του με απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα σε 36, 9 μέτρα.

Σελίδα 1Δοκιμή: Peugeot 208 βενζίνης με 100 ίππους
Σελίδα 2Κινητήρας: H έκδοση η «σωστή»
Σελίδα 3Εσωτερικό: Αλλα κόλπα σε σχεδίαση, κορυφαία ποιότητα & καλύτεροι χώροι
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Δεν ξανάγινε…
Σελίδα 5Η άποψή μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL