Κινητήρας: H έκδοση η «σωστή»
17.379 Επισκέψεις στο άρθρο (2/3/2022)
2 Φωτογραφίες »
Το Peugeot 208 της δοκιμής, φοράει τον «γνωστό» 1.200άρη PureTech υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα ο οποίος προσφέρει καλές επιδόσεις και εξαιρετική κατανάλωση. Η μπόλικη ροπή των 205 Nm αλλά και η μέγιστη ισχύς των 100 ίππων αποδίδονται σε αρκετά χαμηλές στροφές, γεμίζοντας το μεσαίο φάσμα περιστροφής του. Στην πράξη ανεβάζει κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά για τα άλογά του και διακρίνεται για το θετικό του τράβηγμα, ενώ την ίδια στιγμή είναι σημαντικά «ήσυχος» μέσω και του αναβαθμισμένου επιπέδου ηχομόνωσης που χαρακτηρίζει τη νέα γενιά του 208.
Ο επιλογέας έχει μέτρια αίσθηση συνολικά και «χάνει» σε ακρίβεια στις γρήγορες αλλαγές, όμως η κλιμάκωσή του κιβωτίου είναι σφιχτή και συμβάλλει με τη σειρά της στη «ζωντάνια» που παρουσιάζει το σύνολο σε κάθε πάτημα του γκαζιού. Τέλος το 208 εμφανίζει πολύ καλές τιμές κατανάλωσης, με μέση τιμή σε πραγματικές συνθήκες, 6,1 λτ./χλμ..
2 Φωτογραφίες »
Η έκδοση με τον κινητήρα των 100 ίππων του νέου 208 είναι η πιο σημαντική εμπορικά προσφέροντας καλές επιδόσεις, πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλές τιμές κατανάλωσης.
Ο επιλογέας έχει μέτρια αίσθηση συνολικά και «χάνει» σε ακρίβεια στις γρήγορες αλλαγές, όμως η κλιμάκωσή του κιβωτίου είναι σφιχτή και συμβάλλει με τη σειρά της στη «ζωντάνια» που παρουσιάζει το σύνολο σε κάθε πάτημα του γκαζιού. Τέλος το 208 εμφανίζει πολύ καλές τιμές κατανάλωσης, με μέση τιμή σε πραγματικές συνθήκες, 6,1 λτ./χλμ..
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Peugeot 208 βενζίνης με 100 ίππους |
Σελίδα 2 | Κινητήρας: H έκδοση η «σωστή» |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Αλλα κόλπα σε σχεδίαση, κορυφαία ποιότητα & καλύτεροι χώροι |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: Δεν ξανάγινε… |
Σελίδα 5 | Η άποψή μας |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |