ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Οικογενειακό SUV με… ταμπεραμέντο

4.558 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2025)
Xάρη στη στάνταρ ηλεκτρονική απόσβεση της ανεξάρτητης ανάρτησης, το CUPRA Terramar με τα 272 άλογα συνδυάζει τη σπορτίφ συμπεριφορά με επαρκή άνεση.
2 Φωτογραφίες »

Xάρη στη στάνταρ ηλεκτρονική απόσβεση της ανεξάρτητης ανάρτησης, το CUPRA Terramar με τα 272 άλογα συνδυάζει τη σπορτίφ συμπεριφορά με επαρκή άνεση.

Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό CUPRA Terramar των 272 ίππων μπορεί να μην έχει την εκρηκτικότητα και τον οδηγοκεντρισμό του τετρακίνητου βενζινάτου (265 άλογα) είναι όμως ευχάριστο στην οδήγησή και δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις. Το μεγάλο βάρος (σχεδόν 1.900 κιλά) και το σχετικά σφιχτό σετάρισμα της ανάρτησης σε συνδυασμό με τους 20άρηδες τροχούς του μοντέλου δοκιμής, δεν είναι ό,τι καλύτερο για να αντιμετωπίσεις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες και τους… κρατήρες της ελληνικής ασφάλτου, σε γενικές γραμμές όμως το αυτοκίνητο έχει πολιτισμένη κύλιση και δε θα κουράσει τους επιβάτες. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη στάνταρ ηλεκτρονική απόσβεση της -ανεξάρτητης σε όλους τροχούς- ανάρτησης με μάλιστα 15 ρυθμίσεις απόσβεσης. «Στρίβει πειστικά» με άφθονη μηχανική πρόσφυση, συγκρατημένη κλίση και ένα απρόσμενα άμεσο μπροστινό σύστημα, ενώ αν το παρακάνεις το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό XDS θα τιθασεύσει την υποστροφή εν τη γενέσει της. Τις απαραίτητες διορθώσεις θα κάνει και η σουίτα με τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης.


«Στρίβει πειστικά» με άφθονη μηχανική πρόσφυση, συγκρατημένη κλίση και ένα απρόσμενα άμεσο μπροστινό σύστημα. Το Terramar πάντως δεν είναι τόσο άμεσο και «ανάλαφρο», όπως το αντίστοιχο Formentor.
2 Φωτογραφίες »

«Στρίβει πειστικά» με άφθονη μηχανική πρόσφυση, συγκρατημένη κλίση και ένα απρόσμενα άμεσο μπροστινό σύστημα. Το Terramar πάντως δεν είναι τόσο άμεσο και «ανάλαφρο», όπως το αντίστοιχο Formentor.


Όλα αυτά σε συνδυασμό με τα πολύ δυνατά φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 35,6 μ.) σου επιτρέπουν να εκμεταλλευτείς τις δυναμικές επιδόσεις για να κινηθείς με απόλυτα ασφάλεια και υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα «ταμπουρωμένος» στην εξαιρετική θέση οδήγησης και αγκαλιασμένος από το εξαιρετικό μπάκετ κάθισμα. Στην πόλη δεν είναι ό,τι πιο ευέλικτο αφού το τιμόνι δεν «κόβει» πολύ και είναι σχετικά βαρύ, αυτό όμως θα εκτιμηθεί στον ανοιχτό δρόμο, όπου το Terramar προσφέρει αίσθηση σιγουριάς και εντυπωσιακή σταθερότητα. Πάντως, ο αεροδυναμικός θόρυβος πάνω από τα 120 χλμ./ώρα δεν περνάει απαρατήρητος, επικαλύπτεται όμως σε μεγάλο βαθμό από τον τεχνητό ήχο έχοντας επιλέξει το πρόγραμμα Performance ή CUPRA.

Σελίδα 1Δοκιμή: CUPRA Τerramar plug-in | Σπορ SUV με 272 PS
Σελίδα 2Σχεδίαση, διαστάσεις & εσωτερικό-χώροι
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Με επιδόσεις GTi και ηλεκτρική αυτονομία 105 χλμ.
Σελίδα 4Στο δρόμο: Οικογενειακό SUV με… ταμπεραμέντο
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
KGM