ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: CUPRA Terramar | Τετρακίνητη SUV-άρα με γκάζια και σπορ βλέψεις

1.194 Επισκέψεις στο άρθρο (18/12/2024)
Δοκιμή: CUPRA Terramar | Τετρακίνητη SUV-άρα με γκάζια και σπορ βλέψεις
2 Φωτογραφίες »

Είναι το «by CUPRA» Tiguan και ονομάστηκε έτσι από ισπανική πίστα ταχύτητας
2λιτρη βενζινάρα με 265 άλογα και 0-100 σπορ αυτοκινήτου (μετρημένο 5,9 δλ.)
Σπορ καθίσματα μπροστά, συρόμενα πίσω για πρακτικότητα και πορτ-μπαγκάζ έως 642 λτ.
Με κουμπί στο τιμόνι το «σετάρεις» για πίστα ή ακόμα και για χωματόδρομο

Είναι το «by CUPRA» Tiguan και ονομάστηκε έτσι από ισπανική πίστα ταχύτητας

Το όνομα του Τerramar έρχεται από μια ιστορική πίστα στην πόλη-έδρα της CUPRA που κτίστηκε το 1923 έχοντας μάλιστα οβάλ σχεδιασμό. Βέβαια το CUPRA Terramar δεν εμφανίστηκε από το πουθενά. Έχει παραπλήσιες διαστάσεις (4.519 χλστ. σε μήκος) και είναι βασισμένο στο νέο VW Tiguan, αποτελώντας το δεύτερο εκπρόσωπο της CUPRA στα οικογενειακά SUV μαζί με το λίγο πιο compact, CUPRA Formentor.

2λιτρος «βενζινοκαύτης» με 265 άλογα και 0-100 σπορ αυτοκινήτου (μετρημένο στα 5,9 δλ.)

Το μοτέρ του Terramar που δοκιμάζουμε είναι ο ορισμός του… βενζινοκαύτη αποδίδοντας 265 ίππους και 400 Nm ροπής από τις 1.650-4.350 σ.α.λ.. Προσφέρει δυνατές επιταχύνσεις (οι μετρήσεις μας επαλήθευσαν τα 5,9 δλ. που υπόσχεται η CUPRA για το 0-100) και τρομερές ρεπρίζ (60-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δλ.). Η πραγματική κατανάλωση φυσικά ξεπερνάει το εργοστασιακό 8,4 λτ./100 χλμ. με τη μέση τιμή σύμφωνα με τις μετρήσεις μας να γυροφέρνει τα 12,5 λτ./100 χλμ., όμως αυξάνεται αισθητά υπό συνεχή πίεση…

Σπορ καθίσματα μπροστά, συρόμενα πίσω για πρακτικότητα και πορτ-μπαγκάζ έως 642 λτ.

Στο οδηγοκεντρικό εσωτερικό του Terramar ξεχωρίζουν τα μονοκόμματα σπορ καθίσματα για τους μπροστινούς επιβάτες. Ωστόσο, το κάθισμα των πίσω είναι συρόμενο κατά 15 εκατοστά εμπρός-πίσω στοιχείο που τονίζει την πρακτικότητα μιας και αναλόγως θέσης η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ είναι από 540 έως 642 λίτρα.

Με κουμπί στο τιμόνι το «σετάρεις» άμεσα για πίστα ή ακόμα και για χωματόδρομο

Κάτω από το δεξί μπράτσο του τιμονιού υπάρχει το starter κουμπί του κινητήρα, ενώ κάτω από το αριστερό ξεχωρίζει αυτό με το σήμα της CUPRA από το οποίο υπάρχει άμεση πρόσβαση στα 5 προγράμματα λειτουργίας. Το CUPRA δίνει σχεδόν αγωνιστικό χαρακτήρα σε ανάρτηση, τιμόνι, γκάζι, κιβώτιο, ESP και τετρακίνηση, ενώ με το off road όλα τα παραπάνω «σετάρονται» για κίνηση στο χώμα, η οποία πάντως δεν ενδείκνυται λόγω τροχών 20 ιντσών και απουσίας ρεζέρβας.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τη δοκιμή του τετρακίνητου και αυτόματου CUPRA Terramar με τον 2λιτρο turbo κινητήρα των 265 ίππων.
 

Σελίδα 2Σχεδίαση, τιμή, εξοπλισμός
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Ποιοτικό, οδηγοκεντρικό, αλλά και πρακτικό
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Σπορ επιδόσεις, αναμενόμενα υψηλή κατανάλωση
Σελίδα 5Στο δρόμο: Τιμά τα λογότυπα που φοράει…
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ford
LINGLONG VS VREDESTEIN