Ο 2λιτρος turbo κινητήρας των 265 ίππων δεν έχει καμίας μορφής εξηλεκτρισμό. Προσφέρει δυνατές επιταχύνσεις (οι μετρήσεις μας επαλήθευσαν τα 5,9 δλ. που υπόσχεται η CUPRA για το 0-100) και τρομερές ρεπρίζ.
Δύο λίτρα, διπλός ψεκασμός (άμεσος και έμμεσος), turbo, κανένας εξηλεκτρισμός. Το μοτέρ του Terramar που δοκιμάζουμε είναι ο ορισμός του… βενζινοκαύτη αποδίδοντας 265 ίππους και 400 Nm ροπής από τις 1.650-4.350 σ.α.λ.. Πολύ καλός σε απόκριση και με διαρκές θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής του, ο κινητήρας προσφέρει δυνατές επιταχύνσεις (οι μετρήσεις μας επαλήθευσαν τα 5,9 δλ. που υπόσχεται η CUPRA για το 0-100) και τρομερές ρεπρίζ. Αυτές οφείλονται και στο πυκνής κλιμάκωσης 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που κάνει για άλλη μια φορά εξαιρετική δουλειά, είτε λειτουργώντας εντελώς αυτόματα, είτε σειριακά με τα paddles στο τιμόνι.
Με το CUPRA πρόγραμμα λειτουργίας ο ήχος αποκτά τη χροιά που αξίζει το σύνολο καλύπτοντας μάλιστα ένα ψιλογρέζι του μοτέρ στις υψηλές στροφές, ενώ η απόκριση κυριολεκτικά «ξυρίζει». Η πραγματική κατανάλωση φυσικά ξεπερνάει το εργοστασιακό 8,4 λτ./100 χλμ. με τη μέση τιμή σύμφωνα με τις μετρήσεις μας να γυροφέρνει τα 12,5 λτ./100 χλμ., όμως αυξάνεται αισθητά υπό συνεχή πίεση…