Το CUPRA Terramar έχει σπορ διαθέσεις και αυτό δεν προκύπτει μόνο από τις «καυτές» προδιαγραφές της έκδοσης που δοκιμάζουμε, αλλά και από το ίδιο το όνομα του μοντέλου: Τerramar είναι μια ιστορική πίστα στην πόλη-έδρα της CUPRA που κτίστηκε το 1923 έχοντας μάλιστα οβάλ σχεδιασμό. Βέβαια το CUPRA Terramar δεν εμφανίστηκε από το πουθενά. Έχει παραπλήσιες διαστάσεις (4.519 χλστ. σε μήκος) και είναι βασισμένο στο νέο VW Tiguan, αποτελώντας το δεύτερο εκπρόσωπο της CUPRA στα οικογενειακά SUV μαζί με το λίγο πιο compact, CUPRA Formentor.
Η «υπογραφή» και η σχεδιαστική ταυτότητα της CUPRA είναι έκδηλες στο Terramar, που έχει το ίδιο όνομα με τη θρυλική οβάλ πίστα ταχύτητας. Το σύνολο κεντρίζει το ενδιαφέρον.
Ξεκινώντας από την αισθητική του Terramar, η υπογραφή και η σχετική ταυτότητα της CUPRA είναι έκδηλες: Χαρακτηριστική μάσκα που μοιάζει με ρύγχος καρχαρία, μυώδες καπό με έντονα «νεύρα», LED προβολείς με ενσωματωμένα τα 3 τρίγωνα φώτα ημέρας, λεπτομέρειες και λογότυπα (φωτιζόμενα) στο χρώμα του χαλκού, πίσω διαχύτης, ζάντες-κοσμήματα και ακμές στη σχεδιαστική γραμμή συνθέτουν ένα άκρως αιχμηρό σύνολο, που σίγουρα κεντρίζει το ενδιαφέρον.
Πόσο έχει; Το CUPRA Terramar των 265 ίππων σίγουρα δεν το λες προσιτό: Συνδυασμένο με τετρακίνηση, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, η τιμή του είναι 57.490 ευρώ. Ειδικά το μοντέλο της δοκιμής με το πακέτο Launch Edition ανεβαίνει ακόμα περισσότερο στα 66.000 ευρώ.