ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό-Χώροι: Ποιοτικό, οδηγοκεντρικό, αλλά και πρακτικό

1.182 Επισκέψεις στο άρθρο (18/12/2024)
Επιπέδου Audi ποιότητα, digital διάκοσμος και οδηγοκεντρική σχεδίαση χαρακτηρίζουν την καμπίνα του CUPRA Terramar.
7 Φωτογραφίες »

Επιπέδου Audi ποιότητα, digital διάκοσμος και οδηγοκεντρική σχεδίαση χαρακτηρίζουν την καμπίνα του CUPRA Terramar.

Δύο πράγματα ξεχώρισα στην εντυπωσιακή καμπίνα επιβατών: Την επιπέδου Audi ποιότητα κατασκευής με συμπαγή συναρμογή και άψογο φινίρισμα (σσ. φτιάχνεται στο εργοστάσιο της Audi στο Γκιορ της Ουγγαρίας) και την οδηγοκεντρική σχεδίαση. Ο οδηγός κάθεται σε ένα εξαιρετικό μονοκόμματο σπορ κάθισμα με το τιμόνι μέσα στα χέρια του και έχοντας μπροστά του ένα πλήρως ψηφιακό πάνελ με μεγάλο Head-Up Display (προβολή βασικών πληροφοριών στο παρμπρίζ), ένα διαμορφούμενο πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και μια οθονάρα αφής 12,9 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Η τελευταία έχει σχετικά εύχρηστο μενού και δυνατότητα φωνητικών εντολών, ούσα μάλιστα, μαζί με την κεντρική κονσόλα, ελαφρώς στριμμένη προς τον οδηγό. Ο ατμοσφαιρικός φωτισμός και οι λεπτομέρειες στο χρώμα του χαλκού είναι πινελιές που φτιάχνουν ακόμα περισσότερο τη διάθεση, τη στιγμή που στο τιμόνι βγάζουν μάτι τα δυο κουμπιά της ευχαρίστησης: Τo starter του κινητήρα κάτω από το δεξί μπράτσο και αυτό με το σήμα της CUPRA κάτω από το αριστερό για την επιλογή προγράμματος λειτουργίας.


Eξαιρετικά τα μονοκόμματα σπορ καθίσματα, στο τιμόνι υπάρχει το starter του κινητήρα και το κουμπί για επιλογή προγράμματος οδήγησης. Υπάρχουν και paddles φυσικά για σειριακή λειτουργία στο 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
7 Φωτογραφίες »

Eξαιρετικά τα μονοκόμματα σπορ καθίσματα, στο τιμόνι υπάρχει το starter του κινητήρα και το κουμπί για επιλογή προγράμματος οδήγησης. Υπάρχουν και paddles φυσικά για σειριακή λειτουργία στο 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.


Χωροταξικά τώρα, το Terramar με το μακρύ μεταξόνιο των 2.671 χλστ. προσφέρει άνετους χώρους για τους επιβάτες. Όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας, ο «αέρας» των 19 εκατ. για τα γόνατα των πίσω, τους επιτρέπει να κάθονται σαν πασάδες αν και θα θέλαμε λίγο πιο φαρδιά την καμπίνα. Από την άλλη, το πίσω κάθισμα είναι συρόμενο κατά 150 χλστ. εμπρός-πίσω με αποτέλεσμα το ήδη μεγάλο πορτ-μπαγκάζ των 540 λτ. να γίνεται ακόμα μεγαλύτερο (642 λτ.) αν ελαχιστοποιήσεις το χώρο για τους πίσω επιβάτες.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: CUPRA Terramar | Τετρακίνητη SUV-άρα με γκάζια και σπορ βλέψεις
Σελίδα 2Σχεδίαση, τιμή, εξοπλισμός
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Ποιοτικό, οδηγοκεντρικό, αλλά και πρακτικό
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Σπορ επιδόσεις, αναμενόμενα υψηλή κατανάλωση
Σελίδα 5Στο δρόμο: Τιμά τα λογότυπα που φοράει…
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
PEUGEOT