Το εσωτερικό του Ami είναι κατασκευασμένο αποκλειστικά για δύο επιβάτες, ωστόσο φροντίζει να εξασφαλίσει μια άνετη παραμονή σε αυτό, αλλά και να προσφέρει χώρους αποθήκευσης για τις καθημερινές ανάγκες. Το σταθερό κάθισμα του συνοδηγού, δεν είναι τοποθετημένο στην ίδια ευθεία με αυτό του οδηγού (συρόμενο κατά μήκος), όντας λίγο πιο πίσω, ώστε να προσφέρει περισσότερο χώρο, στους ώμους, στα πόδια και στο κεφάλι. Με αυτή την τεχνική αφενός μεν δεν θα αισθανθεί κανείς άβολα, και αφετέρου στα πόδια του συνοδηγού δημιουργήθηκε χώρος αποθήκευσης, ο οποία μπορεί να χωρέσει μια βαλίτσα με μέγεθος καμπίνας.
Γενικότερα, κάθε εσοχή αξιοποιείται στο έπακρο, με ολόκληρο το ταμπλό να προσφέρει χώρους για κινητό, καφέδες και μικροπράγματα. Για τα μεγαλύτερα αντικείμενα, όπως τα ψώνια από το σουπερμάρκετ υπάρχει έξτρα χώρος αποθήκευσης πίσω από τις θέσεις, χωρίς ωστόσο να υπάρχει πίσω τρίτη ανοιγόμενη πόρτα ή τζάμι.
Οι ιδιαιτερότητες όμως δεν σταματούν εδώ. Ο επιλογέας ταχυτήτων βρίσκεται στο αριστερό μέρος της βάσης του καθίσματος του οδηγού, ενώ δεξιά από το τιμόνι, υπάρχει χώρος για να στηρίξετε το κινητό σας. Το τελευταίο μέσω εφαρμογής γίνεται παράλληλα και το σύστημα infotainment του AMI, με ένα φορητό ηχείο Bluetooth να αποτελεί τον πομπό του ήχου και μια θύρα USB να φροντίζει ώστε να μην ξεμείνετε από μπαταρία. Το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο πάντως το αφήσαμε για το τέλος και αφορά στα παράθυρα, τα οποία ανοίγουν με χειροκίνητη αναδίπλωση προς τα πάνω όπως στο 2CV, ενώ σημαντικό στοιχείο πως η καμπίνα είναι πλήρως κλειστή και με δυνατότητα θέρμανσης.