Η μπαταρία των 5,5 kWh αποδείχθηκε συνεπής βγάζοντας τα 70 χλμ. αυτονομίας που υπόσχεται η Citroen.
Αυτό που έχει πάντως ακόμα περισσότερη φάση από τη σχεδίαση είναι η οδήγηση! Ξεκινήσαμε με πλήρη φορτισμένη μπαταρία, η οποία έδινε 70 χλμ. αυτονομίας και παρόλο που μας φόβιζε το νούμερο, τελικά στο τέλος μας έμεινε και κάβα. Όχι ότι είναι πρόβλημα η φόρτιση, αφού γεμίζει στο 100% μέσα σε τρεις ώρες από μια οικιακή πρίζα. Υπάρχει και η δυνατότητα φόρτισης σε σταθμό με τη χρήση αντάπτορα, αλλά θεωρούμε πως είναι υπερβολή.
Τα 2,4 μ. χωράνε παντού ενώ μπορείς να παρκάρεις και κάθετα, όπως με τα smart της 1ης γενιάς από το οποίο είναι πιο κοντό.
Πάντως αυτό που έχει σημασία είναι ότι η μπαταρία των 5,5 kWh αποδείχθηκε «σπαθί» βγάζοντας εν τέλει τα 70 χλμ.. Και μάλιστα ενώ κινούμασταν συνεχώς με τέρμα το γκάζι. Όταν λέμε βέβαια τέρμα το γκάζι εννοούμε με 45 χλμ./ώρα, αφού αυτή είναι η τελική ταχύτητα του ηλεκτροκινητήρα των 8,2 ίππων. Έτσι, μέσα στην πόλη δεν σε προβληματίζει καθόλου αυτό, αφού δεν θα κινηθείς πιο γρήγορα στους δρόμους της γειτονιάς, όμως μία λεωφόρος όπου τα άλλα οχήματα κινούνται με 70-90 χλμ./ώρα καλύτερα να αποφευχθεί.
Κατά τα άλλα, καλοδεχούμενος θα ήταν ένας κεντρικός καθρέπτης για να βλέπεις τι γίνεται πίσω σου, παραβολικοί καθρέπτες στο πλάι για μεγαλύτερη ορατότητα (αυτούς ωστόσο μπορείς και εσύ να τους τοποθετήσεις), ή μια αυτόματη επαναφορά του διακόπτη των φλας. Λεπτομέρειες (;) που τις ξεχνάς όταν έρχεται η στιγμή του παρκαρίσματος. Τα 2,4 μ. χωράνε παντού και αν όχι παρκάρεις και κάθετα, όπως με τα smart της 1ης γενιάς (σ.σ. σημειώστε είναι ακόμα πιο κοντό). Το AMI έχει την πρακτικότητα σχεδόν δίκυκλου και μπορεί να στρίψει στα πιο στενά σοκάκια, χάρη στον πολύ μικρό κύκλο στροφής (7,2μ.), γεγονός που καταλαβαίνετε πόσο εξυπηρετεί μέσα στην πόλη. Κάνετε αναστροφή σε στενό…
Εδώ να αναφέρουμε πως το τιμόνι δεν έχει κάποια υποβοήθηση και γενικότερα απουσιάζουν τα ηλεκτρονικά συστήματα, ωστόσο σε κάθε περίπτωση ψυχολογικά και ρεαλιστικά είσαι καλύτερα προστατευμένος συγκριτικά με ένα δίκυκλο από άλλα οχήματα ή τα στοιχεία της φάσης.
Γενικότερα, μέσα σε στενά και μικρούς δρόμους το AMI είναι ιδιαίτερα πρακτικό, αφού ούτε θα χρειαστεί να το πάτε «τέρμα» και να έχετε την έντονη ηχητική συνοδεία του κινητήρα, ούτε τη συστολή όταν βλέπετε κάποιο όχημα να πλησιάζει σβέλτα, ενώ παράλληλα μπορεί να πάει και σε σημεία που αποκλείονται τα παραδοσιακά οχήματα.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Νέο Citroen AMI |
Σελίδα 2 | Παιχνιδιάρικο και cozy |
Σελίδα 3 | Χωράνε δύο άτομα και μια βαλίτσα άνετα |
Σελίδα 4 | Παρκάρεις παντού, φορτίζεις σπίτι και έχει τη φάση του γενικότερα |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας |