6ορθολογισμός: Η προσαρμογή του κινητήρα του C4 Cactus στα πρότυπα Euro 6.2 επηρεάζει αρκετά έντονα το μικρομεσαίο Citroen, κυρίως λόγω του χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων που τη συνοδεύει.
Συνεχίζεται η προσαρμογή των μοντέλων της Citroen στα νέα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6.2. Μετά την έκδοση ντίζελ του C4 Cactus με το νέο 1.500άρι μοτέρ, σειρά για δοκιμή παίρνει η έκδοση βενζίνης. Εδώ ο κινητήρας είναι ο γνώριμος 1.200άρης PureTech τον οποίο έχουμε παινέψει κι εμείς πολλές φορές, αλλά, αν αυτό δε σας φαίνεται αρκετό, έχει συγκεντρώσει και πολλά βραβεία ως Κινητήρας της Χρονιάς στην κλάση του.
Το μοτέρ φυσικά δεν αλλάζει ριζικά την εικόνα του μοντέλου, αλλά το προφίλ λειτουργίας έχει κάποια νέα στοιχεία. Σίγουρα, οι τεχνικές επεμβάσεις και τα updates δεν έχουν επηρεάσει την αισθητική του «Κάκτου», η οποία άλλαξε εξάλλου πρόσφατα και συνεχίζει ως μία από τις πιο ξεχωριστές και ελκυστικές της κλάσης των μικρομεσαίων.
Η τιμή για την έκδοση 1,2 110 PS με το χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο στην εξοπλιστική έκδοση Live, ξεκινά από 16.840 ευρώ και με αρκετά καλό εξοπλισμό, ο οποίος μάλιστα αναβαθμίζεται ακόμα πιο πολύ στην επόμενη έκδοση Feel αλλά με αύξηση μόλις 800 ευρώ.