
Μικρές αλλαγές όμως υπάρχουν και στο πάντα ποιοτικό και στιβαρό εσωτερικό.
Η τρέχουσα γενιά του Citroen C4 είχε ούτως ή άλλως μια διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση απέναντι στα στερεότυπα της κατηγορίας των μικρομεσαίων οικογενειακών. Η ανανέωση έφερε αλλαγές, ειδικά στο μπροστινό μέρος, με αποτέλεσμα το C4 να κάνει περισσότερο κλικ στο μάτι δείχνοντας πιο μοντέρνο χάρη στη νέα μάσκα, στους LED προβολείς με την ωραία φωτεινή επιγραφή και στην επανασχεδιασμένη γρίλια. Στο κέντρο της μάλιστα βρίσκεται το νέο λογότυπο της Citroen. Αλλαγές υπάρχουν και στα πλαϊνά προστατευτικά, με το πίσω μέρος να μέρος έχει μια όμορφη ισορροπία, αν και η χαμηλά ενσωματωμένη στο πίσω τζάμι αεροτομή δείχνει κάπως παράταιρη στο δικό μου μάτι.

Δεν άλλαξε σχεδιαστικά, αναβάθμισε όμως το ψηφιακό του προφίλ με αναβαθμισμένο σύστημα infotainment σε θέματα ταχύτητας απόκρισης, γραφικών και συντομεύσεων.
Μικρές αλλαγές όμως υπάρχουν και στο πάντα ποιοτικό και στιβαρό εσωτερικό: Δεν άλλαξε σχεδιαστικά, αναβάθμισε όμως το ψηφιακό του προφίλ με αναβαθμισμένο σύστημα infotainment σε θέματα ταχύτητας απόκρισης, γραφικών και συντομεύσεων. Καλύτερα είναι και τα γραφικά στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ διαπίστωσα και μια βελτιωμένη απτή ποιότητα στα χειριστήρια. Σε όλα αυτά πρόσθεσε πως τα συνολικά 20 συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού (σ.σ. μέχρι και φωνητικές εντολές με ChatGPT υπάρχουν) ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό.
Χωροταξικές αλλαγές δεν υπάρχουν με το C4 να μεταφέρει με άνεση έως και 5 ενήλικες, ενώ τα 380 λτ. του χώρου αποσκευών είναι ένα ικανοποιητικό νούμερο για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Σελίδα 1 | Πρώτη Δοκιμή: Citroen C4 Hybrid 136 PS | Ανετο, δεν καίει και με δελεαστική τιμή |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση-Εσωτερικό: Πιο μοντέρνο look και ψηφιακή αναβάθμιση |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Καίει λιγότερο και πάει γρηγορότερα. Τι καλύτερο; |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ακόμα πιο άνετο |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |