ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Ακόμα πιο άνετο

1.233 Επισκέψεις στο άρθρο (28/2/2025)
Τα αναβαθμισμένα καθίσματα Advanced Comfort σε συνδυασμό με την στάνταρ ανάρτηση των Progressive Hydraulic Cushions συντελούν ώστε το ανανεωμένο Citroen C4 να δίνει την αίσθηση μαγικού χαλιού που εξαφ
2 Φωτογραφίες »

Τα αναβαθμισμένα καθίσματα Advanced Comfort σε συνδυασμό με την στάνταρ ανάρτηση των Progressive Hydraulic Cushions συντελούν ώστε το ανανεωμένο Citroen C4 να δίνει την αίσθηση μαγικού χαλιού που εξαφανίζει σχεδόν ιδεατά ατέλειες, κακοτεχνίες και λακκούβες.

Το ανανεωμένο Citroen C4 κάνει ξεκάθαρη την στόχευσή του στην άνεση και στην ποιοτική κύλιση με τα αναβαθμισμένα καθίσματα Advanced Comfort να τονίζουν αυτά τα χαρακτηριστικά χάρη στο extra αφρώδες υλικό (+1,5 εκ.) και στη βελτιωμένη στήριξη, που πλέον προσφέρουν. Έτσι σε συνδυασμό με την στάνταρ ανάρτηση των Progressive Hydraulic Cushions (υδραυλικά στοπ προοδευτικής απόσβεσης), πίσω από το τιμόνι και καθισμένος σχετικά ψηλά έχεις την αίσθηση μαγικού χαλιού που εξαφανίζει σχεδόν ιδεατά ατέλειες, κακοτεχνίες και λακκούβες που θα συναντήσεις στο δρόμο και στην καθημερινότητα.


Αν πιέσεις σε δρόμο με στροφές, κάτι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, κάτι η μαλακή ανάρτηση, θα φέρουν στο προσκήνιο κλίσεις χωρίς όμως να επηρεάζεται η ουδετερότητα των αντιδράσεων.
2 Φωτογραφίες »

Αν πιέσεις σε δρόμο με στροφές, κάτι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, κάτι η μαλακή ανάρτηση, θα φέρουν στο προσκήνιο κλίσεις χωρίς όμως να επηρεάζεται η ουδετερότητα των αντιδράσεων.


Στην πόλη θα θέλαμε να κόβει περισσότερο το τιμόνι, αλλά και καλύτερη προς τα πίσω ορατότητα που μετριάζεται από την αεροτομή, αλλά σε γενικές γραμμές τα μαλακά πηδάλια και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο συμβάλουν στην ευχρηστία. Πραγματικά απολαυστικά όμως είναι τα χιλιόμετρα στο ταξίδι, όπου ακόμα και μετά από πολύωρη οδήγηση βγαίνεις κυριολεκτικά ατσαλάκωτος κάτι στο οποίο συμβάλει τόσο η καλή ηχομόνωση, όσο και ο χαμηλός αεροδυναμικός θόρυβος.

Αν πιέσεις σε δρόμο με στροφές, κάτι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, κάτι η μαλακή ανάρτηση, θα φέρουν στο προσκήνιο κλίσεις χωρίς όμως να επηρεάζεται η ουδετερότητα των αντιδράσεων και κυρίως χωρίς το σύνολο να χάνει την αυτοκυριαρχία του «πλέοντας». Το ελαφρύ τιμόνι και το έλλειμμα πληροφόρησης από αυτό δείχνουν πως προτεραιότητα είναι άνεση και η αποτελεσματικότητα που προσφέρει το δυνατό κράτημα, τα πολύ καλά φρένα και φυσικά το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Citroen C4 Hybrid 136 PS | Ανετο, δεν καίει και με δελεαστική τιμή
Σελίδα 2Σχεδίαση-Εσωτερικό: Πιο μοντέρνο look και ψηφιακή αναβάθμιση
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Καίει λιγότερο και πάει γρηγορότερα. Τι καλύτερο;
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ακόμα πιο άνετο
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
KGM