Θετική εντύπωση μας άφησε η ανάρτηση που λειαίνει αθόρυβα και αποτελεσματικά τις λακκούβες και τις κακοτεχνίες, αλλά κυρίως η ποιοτική και αθόρυβη κύλιση.
Στο δρόμο: Super άνεση & ποιότητα κύλισης
39.335 Επισκέψεις στο άρθρο (13/5/2020)
Το DS 3 Crossback είναι κτισμένο πάνω στην ολοκαίνουρια CMP πλατφόρμα του ομίλου Peugeot-Citroen, που προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία και κατά συνέπεια βελτιωμένα οδικά χαρακτηριστικά. Θετική εντύπωση μας άφησε η σχετικά μαλακά ρυθμισμένη ανάρτηση, που λειτουργεί εξαιρετικά λειαίνοντας αθόρυβα και αποτελεσματικά τις λακκούβες και τις κακοτεχνίες, αλλά κυρίως η ποιοτική και αθόρυβη κύλιση. Ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες οι επιβαίνοντες δεν θα αντιληφθούν την ταχύτητα, με το γαλλικό μοντέλο να είναι απόλυτα σταθερό και να σε πείθει με το στιβαρό του πάτημα.
Σε πιο πιεστικές προς το αυτοκίνητο καταστάσεις το πλαίσιο δείχνει πολύ καλά «αντανακλαστικά» μην αφήνοντας το αμάξωμα να πάρει έντονες κλίσεις, παρά τη σχετικά μαλακή ανάρτηση, με την αυξημένη διαδρομή και δίνοντας μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, ωστόσο απέχει από αυτούς που ψάχνουν μια σπορτίφ κατασκευή.
Σημαντικό στοιχείο τέλος, πως από τη βασική έκδοση υπάρχει πλήρης σουίτα συστημάτων ασφαλείας, με κορωνίδα το αυτόματο φρενάρισμα.
Premium είπατε ... σίγουρα??
Πάντως 100 άλογα, 25kg ροπή, χειροκίνητο 6αρι, από 26.000 θυμίζει τιμολογιακή πολιτική γνωστού Γερμανικού group. Μονο που εκεί είχαμε καθιερωμένα premium brands.
Πάντως τον μεγάλο αδελφό του, DS7, δεν έχω δει παραπάνω από 10, κ τα μισά επι της Κηφισίας....(DS store)
Premium είπατε ... σίγουρα?? Πάντως 100 άλογα, 25kg ροπή, χειροκίνητο 6αρι, από 26.000 θυμίζει τιμολογιακή πολιτική γνωστού Γερμανικού group. Μονο που εκεί είχαμε καθιερωμένα premium brands. Πάντως τον μεγάλο αδελφό του, DS7, δεν έχω δει παραπάνω από 10, κ τα μισά επι της Κηφισίας....(DS store)