ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδική συμπεριφορά: 'Ανετο, αποτελεσματικό & με καλή ποιότητα κύλισης

 Σχολιάστε 
11.150 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2024)
Αρωγός στην οδήγηση του DS 3 είναι το καλό αυτόματο κιβώτιο, που στέκεται στο ύψος του ακόμα και στις σβέλτες μετακινήσεις με τους μπροστινούς τροχούς να προσφέρουν μπόλικη πρόσφυση και το τιμόνι να ι

Αρωγός στην οδήγηση του DS 3 είναι το καλό αυτόματο κιβώτιο, που στέκεται στο ύψος του ακόμα και στις σβέλτες μετακινήσεις με τους μπροστινούς τροχούς να προσφέρουν μπόλικη πρόσφυση και το τιμόνι να ικανοποιεί με την ακρίβεια και την αμεσότητα.

Στο δρόμο, το DS 3 Hybrid ακολουθεί την πετυχημένη συνταγή των λοιπών εκδόσεών του. Αφού ξεκινήσει αθόρυβα την πορεία του, θα διευκολύνει σημαντικά τον οδηγό μέσα στην πόλη, χάρη στο καλό αυτόματο κιβώτιο και την μεγάλη ευελιξία του (κύκλος στροφής 10,7 μ.). Σε τέτοιες περιστάσεις θα εκτιμήσεις την εξαιρετική λειτουργία της ανάρτησης, η οποία λειαίνει αθόρυβα και αποτελεσματικά τις λακκούβες και τις κακοτεχνίες, προσφέροντας πολύ καλή ποιότητα κύλισης.

 
Έπειτα, σε πιο γρήγορους ρυθμούς ανταπεξέρχεται άριστα με τους μπροστινούς τροχούς να προσφέρουν μπόλικη πρόσφυση και το τιμόνι να ικανοποιεί με την ακρίβεια και την αμεσότητα. Τα paddles πίσω από το τιμόνι σού δίνουν την δυνατότητα να «παίξεις» με τις ταχύτητες, ενώ πολύ καλή ήταν τιμή του εξωτερικού θορύβου που καταγράψαμε στα 120 χλμ./ώρα (68,7 dB). Όσον αφορά τα 170 χλστ. από το έδαφος, ευνοούν την κίνηση στο χωματόδρομο, σε μια πιο ήπια off-road διαδρομή.

Σελίδα 1Δοκιμή: DS 3 Hybrid e-DCS6 με 136 άλογα
Σελίδα 2Εσωτερικό & Χώροι: Κομψή & προσεγμένη καμπίνα, με στάνταρ οθόνη αφής 10,3 ιντσών
Σελίδα 3Κινητήρας: Ξεκινάει αθόρυβα & «καίει» 5,5 λίτρα μέσα στην πόλη
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: 'Ανετο, αποτελεσματικό & με καλή ποιότητα κύλισης
Σελίδα 5Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
VW