ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Ξεκινάει αθόρυβα & «καίει» 5,5 λίτρα μέσα στην πόλη

 Σχολιάστε 
11.785 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2024)
Κινητήρας: Ξεκινάει αθόρυβα & «καίει» 5,5 λίτρα μέσα στην πόλη
3 Φωτογραφίες »

Το κινητήριο σύνολο του DS 3 Hybrid δεν διαφέρει από άλλες κατασκευές του γκρουπ που έχουμε δοκιμάσει ως σήμερα. Ο 1.200άρης PureTech βενζινοκινητήρας εξακολουθεί να είναι «κεντρικός πρωταγωνιστής», φέρει όμως και σημαντικές αναβαθμίσεις, όπως η λειτουργία σε κύκλο Miller για βέλτιστη θερμοδυναμική απόδοση και το turbo μεταβλητής γεωμετρίας. Νέα είναι η προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και 55 Nm ροπής, που ενσωματώνεται στο στάνταρ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων και παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία που φορτίζει όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι ή όταν φρενάρεις. Συνδυαστικά το υβριδικό σύστημα αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm ροπής. Η μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση φαίνεται στην αστική χρήση, λόγω της βοήθειας του ηλεκτροκινητήρα στο σταμάτα-ξεκίνα της κίνησης και στο παρκάρισμα.


Η αστική οικονομία του DS 3 Hybrid είναι highlight για την κατηγορία, με την μέση πραγματική κατανάλωση να κινείται επίσης σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα (5,9 λτ./100 χλμ.).
3 Φωτογραφίες »

Η αστική οικονομία του DS 3 Hybrid είναι highlight για την κατηγορία, με την μέση πραγματική κατανάλωση να κινείται επίσης σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα (5,9 λτ./100 χλμ.).

 
Αυτή η διαφορά στην περίπτωση του DS 3 έφερε... πρωτιά, μιας και είναι το οικονομικό SUV πόλης στην κατανάλωση στην πόλη, ανάμεσα σε περισσότερους από 40 ανταγωνιστές στην κατηγορία του (βενζίνης και mild hybrid). Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας «καίει» γύρω στα 5,5 λτ./100 χλμ. σε αστικές συνθήκες, ενώ σε η μέση πραγματική κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 6 λτ./100 χλμ.. Στα έξτρα θετικά και η απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας, λόγω των αισθητά μειωμένων ρύπων (112 γρ. CO2/χλμ.). Ως προς τις επιδόσεις, το DS 3 Hybrid συνδυάζει καλά το αυτόματο κιβώτιο με τα 136 άλογα ισχύος, έχοντας καλές τιμές προσπέρασης στα 60-100 (5,1 δλ.) και 80-120 (6,1 δλ.).

Σελίδα 1Δοκιμή: DS 3 Hybrid e-DCS6 με 136 άλογα
Σελίδα 2Εσωτερικό & Χώροι: Κομψή & προσεγμένη καμπίνα, με στάνταρ οθόνη αφής 10,3 ιντσών
Σελίδα 3Κινητήρας: Ξεκινάει αθόρυβα & «καίει» 5,5 λίτρα μέσα στην πόλη
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: 'Ανετο, αποτελεσματικό & με καλή ποιότητα κύλισης
Σελίδα 5Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά
KIA
Mototriti.gr