Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό & Χώροι: Κομψή & προσεγμένη καμπίνα, με στάνταρ οθόνη αφής 10,3 ιντσών

 Σχολιάστε 
2.739 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2024)
Η premium υπόσταση στο εσωτερικό του DS 3 γίνεται αντιληπτή τόσο οπτικά, όσο κυρίως δια της αφής των upper class μαλακών πλαστικών του.
5 Φωτογραφίες »

Η premium υπόσταση στο εσωτερικό του DS 3 γίνεται αντιληπτή τόσο οπτικά, όσο κυρίως δια της αφής των upper class μαλακών πλαστικών του.

Όπως είπαμε νωρίτερα, το DS 3 φημίζεται για την αισθητική του εσωτερικού του, είτε μιλάμε για την ποιότητα κατασκευής (premium αύρα, με upper-class πλαστικά), είτε για τον τρόπο διακόσμησής του. Για παράδειγμα, χρειάζεται να εξοικειωθείς με τους φυσικούς διακόπτες που βρίσκονται μαζεμένοι στην κεντρική κονσόλα (λ.χ. για τα παράθυρα), ενώ το μοτίβο των ρόμβων δεσπόζει σε κάθε σημείο (αεραγωγοί, συντομεύσεις για τον κλιματισμό και το infotainment).


Στον ψηφιακό πίνακα οργάνων του DS 3 Hybrid βλέπεις σε πραγματικό χρόνο τη λειτουργία του συστήματος, με πληροφορίες για τη φόρτιση της μπαταρίας και το ποσοστό της απόστασης που κινήθηκες αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.
5 Φωτογραφίες »

Στον ψηφιακό πίνακα οργάνων του DS 3 Hybrid βλέπεις σε πραγματικό χρόνο τη λειτουργία του συστήματος, με πληροφορίες για τη φόρτιση της μπαταρίας και το ποσοστό της απόστασης που κινήθηκες αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.

 
Σε κεντρικό πλάνο βρίσκουμε την στάνταρ οθόνη αφής των 10,3 ιντσών του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης DS Iris, το οποίο είναι αρκετά εύχρηστο και βολικό για το χρήστη. Λίγο πιο δίπλα, μπροστά από το δερμάτινο 3-άκτινο τιμόνι είναι τοποθετημένος ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων (7''), ο οποίος σε σχέση με τις λοιπές εκδόσεις σού δείχνει και την λειτουργία του υβριδικού συστήματος. Τέλος από πλευράς χώρων, αυτοί ικανοποιούν για 4 επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 350 λίτρα, που θα τον θέλαμε μεγαλύτερο είναι η αλήθεια, όπως καλοδεχούμενο θα ήταν και ένα φαρδύτερο πίσω κάθισμα.

Σελίδα 1Δοκιμή: DS 3 Hybrid e-DCS6 με 136 άλογα
Σελίδα 2Εσωτερικό & Χώροι: Κομψή & προσεγμένη καμπίνα, με στάνταρ οθόνη αφής 10,3 ιντσών
Σελίδα 3Κινητήρας: Ξεκινάει αθόρυβα & «καίει» 5,5 λίτρα μέσα στην πόλη
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: 'Ανετο, αποτελεσματικό & με καλή ποιότητα κύλισης
Σελίδα 5Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά
Peugeot - Toyota
MAXUS EDELIVER 5