Ο προσανατολισμός του DS 4 E-Tense Esprit de Voyage είναι ξεκάθαρα προς την άνεση. Ταξιδεύει βελούδινα και προπαντός ήσυχα από κάθε άποψη: κύλιση, αεροδυναμική και μηχανικά μέρη.
Η ποιότητα της κύλισης και η ησυχία στην καμπίνα των επιβατών είναι το μεγάλο ατού του DS 4. Στην έκδοση Esprit de Voyage μάλιστα τονίζεται αισθητά αφενός λόγω της δυνατότητας για ηλεκτροκίνηση και μηδενικό θόρυβο από τον κινητήρα και αφετέρου από τα ειδικά ηχομονωτικά τζάμια. Επιπλέον η ανάρτηση μπορεί να δεχθεί το σύστημα DS Active Scan Suspension, που χρησιμοποιεί κάμερα για να σκανάρει την επιφάνεια του οδοστρώματος, προσαρμόζοντας κατάλληλα τη σκληρότητα της ανάρτησης σε κάθε τροχό ξεχωριστά. Αυτό συνεπάγεται έναν ξεχωριστό τρόπο εξομάλυνσης των ανωμαλιών στοιχείο που απογειώνει την άνεση.
Το σύνολο δε γέρνει απελπιστικά παρά τα 190 χλστ. από το έδαφος και καταφέρνει να κρύψει το βάρος του μέχρι ενός σημείου φυσικά. Τελικά όμως σε κερδίζει με την αποτελεσματικότητα και την αυτοκυριαρχία του ακόμα και στην πίεση.
¶ξιο μνείας και το αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι ομαλό και γρήγορο στις εναλλαγές σχέσεων χωρίς να ευνοεί την εμφάνιση βουητών κλπ.. Με μια φράση όλα είναι προσανατολισμένα στην άνεση, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν μπορείς να εκμεταλλευτείς τα 224 άλογα του συνόλου αν το ζητήσεις για να κινηθείς γρήγορα. Βέβαια το «γρήγορα» δε συνεπάγεται και σπορτίφ ταμπεραμέντο ειδικά με το ελαφρύ τιμόνι και τα έξτρα κιλά που συνεπάγεται η παρουσία μεγάλης μπαταρίας.
Πάντως, το σύνολο δε γέρνει απελπιστικά παρά τα 190 χλστ. από το έδαφος και καταφέρνει να κρύψει το βάρος του μέχρι ενός σημείου φυσικά. Τελικά όμως σε κερδίζει με την αποτελεσματικότητα, την προοδευτικότητα και γενικότερα με την «ψυχραιμία» και την αυτοκυριαρχία του ακόμα και στην ιδιαίτερη πίεση. Τα δε φρένα είναι εντυπωσιακά σε αποτελεσματικότητα, αν και σε αίσθηση απαιτούν συνήθεια λόγω της αρχικής νεκρής διαδρομής για την ανάκτηση ενέργειας, που φορτίζει τη μπαταρία.