Το DS 4 Esprit de Voyage συνδυάζεται μόνο το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης των 225 ίππων. Σαν αποτέλεσμα, επιταχύνει σβέλτα, αλλά και είναι πολύ οικονομικό σε κατανάλωση. Με γεμάτη μπαταρία δεν καίει σταγόνα για 45 χλμ..
Κινητήρας-Επιδόσεις: Σβέλτο με μόλις 5,1 λτ./100 χλμ.
Στην πράξη, το plug-in υβριδικό σύστημα (αποτελείται από έναν turbo 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,6 PureTech ισχύος 180 ίππων, έναn ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων τοποθετημένο κατ ΅ευθείαν στο αυτόματο κιβώτιο των οκτώ ταχυτήτων και μια μπαταρία 12,4 kWh) δουλεύει με εξαιρετική αρμονία. Η εκκίνηση γίνεται με τον ηλεκτροκινητήρα και σε ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα, ενώ ο οδηγός είναι σε θέση να επιλέξει το hybrid mode που βελτιστοποιεί τη χρήση ενέργειας ή στο sport mode για να έχει όλη τη διαθέσιμη συνδυαστική ισχύ των 224 ίππων και των 360 Nm ροπής. Σε αυτή την κατάσταση οι επιδόσεις είναι δυναμικές: 0-100 σε 7,9 δλ, 60-100 σε 3,9 δλ., 80-120 σε 4,6 δλ. και τελική ταχύτητα 233 χλμ./ώρα. Η ουσία όμως είναι στην κατανάλωση. Με φουλ μπαταρία μπορείς να κάνεις γύρω στα 45 χλμ. (55 υπόσχεται η DS) με… μηδέν λτ./100 χλμ. ή άντε αν ξυπνήσεις και το μοτέρ μέσα στην πόλη να δεις 1,0-1,5 λτ./100 χλμ..
Όπως σε όλα τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα, η μπαταρία μπορεί να φορτίσει εν κινήσει, από την ανάκτηση ενέργειας στο φρένο ή όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι. Υπάρχει και ειδική επιλογή στο μενού, η οποία φροντίζει να φορτίζεται οπωσδήποτε η μπαταρία, ώστε όποτε θες να έχεις 10, 20 ή και παραπάνω ηλεκτρικά χλμ. στη διάθεσή σου. Αυτό βέβαια εκείνη τη στιγμή επιβαρύνει την κατανάλωση βενζίνης, που σχεδόν διπλασιάζεται, οπότε θέλει προσοχή. Σε υβριδική λειτουργία όμως, το DS 4 E-Τense «καίει» γύρω στα 5,1 λτ./100 χλμ., τιμή φυσικά που είναι εξαιρετική. Η απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας και η ελεύθερη είσοδος στο δακτύλιο είναι φυσικά δεδομένα με εκπομπές CO2 μόλις 30 γρ./χλμ.