- Με φώτα που φέγγουν μέχρι 380 μέτρα!
- Πιο πολυτελές και hi-tech, το ίδιο ευρύχωρο και πρακτικό
- Μόνο ως diesel και plug-in υβριδικό έως 360 άλογα
- Φουλ άνετο στο δρόμο με ικανοποιητικές επιδόσεις & σπουδαίο κιβώτιο
Diesel, avant-garde, SUV που κάνει τη νύχτα µέρα!
Το DS 7 Crossback ήταν το πρώτο µοντέλο που εξελίχθηκε από τη στιγµή που η DS Automobiles έγινε µια αυτόνοµη µάρκα µε premium και avant-garde προσανατολισµό. Έξι χρόνια µετά, το πολυτελές οικογενειακό SUV δίνει τη σκυτάλη στο νέο DS 7. Σκέτο, χωρίς Crossback αυτή τη φορά!
Το DS 7 ξεχωρίζει µε τη µία, χάρη στις αλλαγές που έγιναν κυρίως στο µπροστινό µέρος ώστε το φινετσάτο SUV να συνάδει µε τη µοντέρνα σχεδιαστική ταυτότητα της φίρµας: Νέα φώτα DS Pixel LED Vision 3ης γενιάς που φέγγουν µέχρι τα 380 µέτρα (!!), µεγαλύτερη µάσκα σε µοτίβο διαµαντιού και καινούργιος προφυλακτήρας, που φιλοξενεί στα άκρα του τα νεότερα LED φώτα ηµέρας DS Light Veil µε πέντε λεπτά κάθετα στοιχεία. Τα τελευταία απαρτίζονται από 33 LED στοιχεία και θυµίζουν εν πολλοίς εκείνα του νέου DS 4. Αλλαγές έχουν γίνει και στο πίσω µέρος, εκεί όπου η πόρτα του χώρου αποσκευών έχει ανασχεδιαστεί µε πιο έντονες ακµές και υπάρχουν νέα πιο λεπτά 3D φώτα LED µε σκούρο µεταλλικό φινίρισµα που ενώνονται µέσω µιας λεπτής φάσας.
Το όνομα «Crossback» που εμφανιζόταν ολογράφως πάνω στη νίκελ φάσα του απερχόμενου μοντέλου, αντικαθίσταται από το όνομα της μάρκας «DS Automobiles», που υπογράφει πλέον το πίσω μέρος.
Από συµβατικά µοτέρ, το νέο DS 7 προσφέρει µόνο diesel επιλογή σαν το µοντέλο της δοκιµής. Κινείται από τον 1,5 BlueHDi υπερµοντέρνο turbodiesel, όπως και πριν, που όµως συνδυάζεται µόνο µε αυτόµατο κιβώτιο. Οι τιµές για τη βασική έκδοση Bastille ξεκινούν από 45.500 ευρώ, που έχει πλούσιο εξοπλισµό άνεσης και ασφάλειας. Η πιο πλούσια έκδοση Performance Line που δοκιµάσαµε κοστίζει 47.900 ευρώ, αν και ούτε σε αυτή υπάρχει στάνταρ ενεργή ανάρτηση που σκανάρει το δρόµο για τον εντοπισµό κακοτεχνιών και κατάλληλη ρύθµιση της απόσβεσης κάθε τροχούς ξεχωριστά. Αυτή όµως είναι στάνταρ από την έκδοση Performance Line+ La Premiere και πάνω, που είναι διαθέσιµη µόνο για τις plug-in υβριδικές εκδόσεις Ε-Τense των 225 και των 300 (4x4) ίππων (από 56.500 και 61.200 ευρώ αντίστοιχα). Τέλος, η κορυφαία τετρακίνητη έκδοση E-Tense 4x4 που αποδίδει 360 άλογα είναι διαθέσιµη από την έκδοση Rivoli και 68.200 ευρώ...