Ο σύγχρονος diesel 1,5 BlueHDi των 130 ίππων ανταποκρίνεται με ευκολία στις ανάγκες του DS 7 χάρη στην πλούσια ροπή (300 Nm στις 1.750 σ.α.λ.) και το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο με τις μεταξένιες εναλλαγές των 8 σχέσεων και την άμεση απόκριση, ειδικά στη λειτουργία Sport.
Σκέτη βενζίνη και χειροκίνητο κιβώτιο τέλος για το DS 7. Μόνο plug-in ή diesel, όπως το µοντέλο που δοκιµάσαµε. Ο υπερσύγχρονος turbodiesel δεν είναι άλλος φυσικά από τον 1,5 BlueHDi µε υγρό εξάτµισης Adblue για τα οξείδια του αζώτου ΝΟx.
Στην πράξη, το µοτέρ των 130 ίππων ανταποκρίνεται µε ευκολία στις ανάγκες του DS 7 χάρη στην πλούσια ροπή (300 Nm στις 1.750 σ.α.λ.) και το εξαιρετικό αυτόµατο κιβώτιο µε τις µεταξένιες εναλλαγές των 8 σχέσεων και την άµεση απόκριση, ειδικά στη λειτουργία Sport. Εντάξει το σύνολο δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά τα προσπεράσµατα γίνονται µε ασφάλεια και ποτέ δε θα νιώθεις «κρεµασµένος», παρά µόνο ίσως µε πλήρες φορτίο και λειτουργία ECO. Από την άλλη, ο ιδιαίτερα πολιτισµένος και ήσυχος σε γενικές γραµµές πετρελαιοκινητήρας δεν επιβεβαιώνει τους ισχυρισµούς της φίρµας για µέση κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλµ. γυροφέρνοντας σε µικτές συνθήκες οδήγησης τα 8,5 λτ./100 χλµ.. Στο ταξίδι είναι σαφώς πιο οικονοµικός (4,6 λτ./100 χλµ. µε ταχύτητα 100 χλµ./ώρα). Η ειδική µέτρηση του Auto Τρίτη έδειξε πως µε κατανάλωση 6,0 λτ./100 χλµ. η ταχύτητα είναι 118 χλµ./ώρα. Με 144 γρ. CO2/χλµ. το DS 7 της δοκιµής δεν έχει ελεύθερη είσοδο στον πράσινο δακτύλιο.