Στο δρόµο: Φουλ της άνεσης και της τεχνολογίας

 Σχολιάστε 
42.817 Επισκέψεις στο άρθρο (2/6/2024)
Το τίμημα από τη μαλακή  ανάρτηση είναι η αυξημένη κλίση στις στροφές, χωρίς όμως αυτό να επηρεάζει στο ελάχιστο την τροχιά του DS 7 ακόμη και αν πιέζεις. Τα νέα φώτα κάνουν τη νύχτα, μέρα!
2 Φωτογραφίες »

Το τίμημα από τη μαλακή ανάρτηση είναι η αυξημένη κλίση στις στροφές, χωρίς όμως αυτό να επηρεάζει στο ελάχιστο την τροχιά του DS 7 ακόμη και αν πιέζεις. Τα νέα φώτα κάνουν τη νύχτα, μέρα!

Ακόµα και µε τη συµβατική ανάρτηση µε πίσω διάταξη πολλαπλών συνδέσµων (διαθέσιµη είναι και µια µε ηλεκτρονικά ελεγχόµενα αµορτισέρ και κάµερα που «διαβάζει» τις λακκούβες για να ρυθµιστεί ξεχωριστά η απόσβεση κάθε τροχού), η ποιότητα κύλισης και η άνεση θυµίζουν λιµουζίνα διπλάσιας τιµής και σίγουρα αυτά είναι δύο στοιχεία που χαρακτηρίζουν ξεκάθαρα το νέο DS 7. Παρά τους 19 ιντσών τροχούς και χάρη στο «έξυπνο» προφίλ (235/50 R 19), το DS 7 σιδερώνει τις ανωµαλίες, χωρίς θορύβους και χωρίς τραντάγµατα. Είναι αλήθεια πως περιµέναµε πιο χαµηλά επίπεδα αεροδυναµικού θορύβου, αλλά σε καµία περίπτωση οι επιβάτες δεν ενοχλούνται. Το τίµηµα από τη µαλακή ανάρτηση είναι η αυξηµένη κλίση στις στροφές, χωρίς όµως αυτό να επηρεάζει στο ελάχιστο την τροχιά του DS 7 ακόµη και αν πιέζεις. Εντάξει σε αυτές τις συνθήκες, το τιµόνι δείχνει να χάνει σε πληροφόρηση και αίσθηση, όχι όµως σε ακρίβεια και κατευθυντικότητα. Ακόµα και αν το παρακάνεις, η υποστροφή έχει απόλυτα ελεγχόµενη εξέλιξη και µε τη βοήθεια των ηλεκτρονικών δεν θα αιφνιδιαστείς ποτέ. Απεναντίας, νιώθεις το DS 7 να «ακουµπάει» στην ανάρτησή του και χωρίς αναπηδήσεις ή άσκοπες ταλαντώσεις να στρίβει µε απόλυτη ασφάλεια. Απρόσµενο ατού για το µήκος του αυτοκινήτου και ο µικρός κύκλος στροφής (10,4 µ.), που εξασφαλίζει εξαιρετική ευκινησία ακόµα και µέσα στην πόλη.

Σε κάθε περίπτωση, ειδική µνεία χρειάζονται τα φώτα, που κυριολεκτικά κάνουν τη νύχτα-µέρα. Ακόµα και µε κακοκαιρία µας εντυπωσίασαν µε την απόδοσή τους και όχι άδικα. Η ροή φωτός είναι πιο ισχυρή και έχει αυξηµένη εµβέλεια έως και 380 µ. στη κύρια δέσµη, ενώ στη πόλη το πλάτος της δέσµης είναι µέχρι 65 µ.. Η µονάδα της µεγάλης σκάλας Pixel διαθέτει 84 LEDs σε τρεις σειρές και ο φωτισµός στις γωνίες ελέγχεται από την ένταση των εξωτερικών Led της µονάδας Pixel, η οποία µεταβάλλεται από τη γωνία του τιµονιού. Η οδήγηση τη νύχτα είναι απόλυτα ασφαλής και σε αυτό βοηθά και το DS NIGHT VISION: Μια κάµερα υπερύθρων σαρώνει το δρόµο και τις άκρες του για να ανιχνεύσει ποδηλάτες, πεζούς και ζώα σε αποστάσεις έως και 100 µέτρων. Ο οδηγός λαµβάνει τις πληροφορίες στο ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ υπάρχουν ειδικές προειδοποιήσεις για κάθε περίπτωση επικίνδυνης κατάστασης. Είτε νύχτα, είτε µέρα πάντως το DS 7 θα το απολαύσεις κυρίως στο ταξίδι και σε µια διαδροµή που θα ευνοεί την οδήγηση µε ροή. Εκεί πραγµατικά δεν παίζεται, προσφέροντας άνεση και σιγουριά µε τα φρένα να στέκονται πάντα στο ύψος των περιστάσεων. Και αν χρειαστεί τα 190 χλστ. από το έδαφος είναι υπεραρκετά για να αντιµετωπίσεις τις κακοτοπιές της καθηµερινότητας ή ένα χωµατόδροµο.


Το DS 7 Crossback θα το απολαύσεις στο ταξίδι και σε μια διαδρομή που θα ευνοεί την οδήγηση με ροή. Εκεί πραγματικά δεν παίζεται. Χωρίς να είναι απολαυστικό, στις στροφές είναι πάντως αποτελεσματικό.
2 Φωτογραφίες »

Το DS 7 Crossback θα το απολαύσεις στο ταξίδι και σε μια διαδρομή που θα ευνοεί την οδήγηση με ροή. Εκεί πραγματικά δεν παίζεται. Χωρίς να είναι απολαυστικό, στις στροφές είναι πάντως αποτελεσματικό.

Σελίδα 1Δοκιμή: DS 7 diesel με 130 άλογα και αυτόματο 8άρι κιβώτιο
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Πιο πολυτελές και high-tech, το ίδιο ευρύχωρο και πρακτικό
Σελίδα 3Κινητήρας-Επιδόσεις: Ικανοποιητικές επιδόσεις, σπουδαίο αυτόµατο κιβώτιο
Σελίδα 4Στο δρόµο: Φουλ της άνεσης και της τεχνολογίας
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
FORD
moto