ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
3 φωτογραφίες »

Το ήπια υβριδικό σύνολο μας άρεσε τόσο στη λειτουργία του χαμηλά, όσο και στο κομμάτι της κατανάλωσης.

Κινητήρας: Η οικονομία στο επίκεντρο

103.811 Επισκέψεις στο άρθρο (14/8/2020)

Η έκδοση Hybrid, λοιπόν, του Fiat 500 φορά ένα νέο 1.000άρη ατμοσφαιρικό, 3κύλινδρο κινητήρα, με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής, μεταβλητό χρονισμό και υψηλή σχέση συμπίεσης (12:1), που αποδίδει 70 άλογα στις 6.000 στροφές και 92 Nm στις 3.500 σ.α.λ.. Μας άρεσε η χροιά του γιατί δεν είχε καθόλου την τραχύτητα του TwinAir, μας κέρδισε από τη λειτουργία του στις χαμηλές και μεσαίες στροφές πράγμα που οφείλεται στη μίζα-γεννήτρια των 5 ίππων και σε χαμηλά επίπεδα παρέμεινε η μέση κατανάλωση σύμφωνα με τις μετρήσεις μας (5,1 λτ./100 χλμ.). Από τις μεσαίες στροφές και πάνω γίνεται σαφές ότι έχουμε να κάνουμε με ένα σύνολο των 70 PS και 92 Nm, τόσο από την οδηγική αίσθηση που πήραμε, όσο και από τις ενδείξεις των οργάνων μετρήσεων (0-100 σε 15,2 δλ., 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα σε 12,5 και 18,2 δλ. (4η – 5η), και 21,6 – 33,6 δλ. (5η – 6η). Τέλος, στα θετικά του υβριδικού συστήματος ανήκει αυτή τη φορά η λειτουργία του Start/Stop καθώς το μοτέρ σβήνει πριν το όχημα ακινητοποιηθεί πλήρως και παίρνει μπρος αστραπιαία, στο πάτημα του συμπλέκτη.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ford
EGYHSH ELASTIKON