Το εσωτερικό του Fiat 500 έχει ρετρό στοιχεία από το παρελθόν, όντας όμως σούπερ μοντέρνο. Η ποιότητα των υλικών είναι πολύ καλή για την κατηγορία.
Hybrid μακιγιάζ εντός & εκτός
103.812 Επισκέψεις στο άρθρο (14/8/2020)
Αρχικά να πούμε ότι αυτοκίνητο άλλο σαν το Fiat 500, το οποίο δηλαδή δεν έχει αλλάξει τόσα χρόνια την σχεδίασή του, δεν υπάρχει αυτήν τη στιγμή. Από το 2007 που παρουσιάστηκε το ιταλικό μίνι έχει διατηρήσει τις ίδιες γραμμές και φόρμες, ενώ οι όποιες αισθητικές αλλαγές είναι μικρές… πινελιές. Φυσικά, αυτό αποδεικνύει ότι πρόκειται για ένα μοντέλο που είναι βασιλιάς του design και που κλέβει το επίκεντρο της προσοχής σου. Για τους τύπους μόνο θα αναφέρουμε πως η εν λόγω έκδοση φέρει ευδιάκριτα Hybrid λογότυπα στο πίσω μέρος και στο πλαίσιο των πορτών, διατίθεται σε νέα χρώματα και έχει ελαφρώς αναβαθμισμένο φινίρισμα και νέες επενδύσεις. Είπαμε όμως, μικρές οι διαφορές…
Το εσωτερικό του Fiat 500 έχει ρετρό στοιχεία από το παρελθόν, όντας όμως σούπερ μοντέρνο. Η ποιότητα των υλικών είναι πολύ καλή για την κατηγορία.Στην υβριδική έκδοση, η οθόνη του πίνακα οργάνων πληροφορεί τον οδηγό σχετικά με τη λειτουργεία του υβριδικού συστήματος.
Η θέση οδήγησης είναι ψηλή και σχετικά στενή. Οι δύο εμπρός επιβάτες θα ταξιδέψουν άνετα. Οι χώροι πάντως δεν αποτελούν πλεονέκτημα του μοντέλου, ενώ μικρός (185 λίτρα) και με ψηλό κατώφλι φόρτωσης είναι ο χώρος αποσκευών.
Από τις ομορφότερες παρουσίες στο δρόμο. Πρακτικό, όσον αφορά μέγεθος και μετακίνηση άνετα δύο ατόμων, για 2ο αυτοκίνητο πάντα (για το +θα προτιμήσεις το panda). Ότι φρέσκο πρόσθεσαν, καλύτερο το κάνει. Μόνο μείον, η ηλεκτρική υποβοήθηση, αυτό το μόνιμο θέμα σε όλα τα μοντέλα της fiat, που μετά τα 100.000 (συνήθως) χλμ θα σε φέρει προ εκπλήξεως και αναλόγου κόστους, ειδικά αν κινείσαι στην πόλη.
17 χιλιάρικα για ψευτο-hybrid κουβαδάκι; Θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμάκι.
Από τις ομορφότερες παρουσίες στο δρόμο. Πρακτικό, όσον αφορά μέγεθος και μετακίνηση άνετα δύο ατόμων, για 2ο αυτοκίνητο πάντα (για το +θα προτιμήσεις το panda). Ότι φρέσκο πρόσθεσαν, καλύτερο το κάνει. Μόνο μείον, η ηλεκτρική υποβοήθηση, αυτό το μόνιμο θέμα σε όλα τα μοντέλα της fiat, που μετά τα 100.000 (συνήθως) χλμ θα σε φέρει προ εκπλήξεως και αναλόγου κόστους, ειδικά αν κινείσαι στην πόλη.