Ευέλικτο μέσα στην πόλη και σταθερό υπό πίεση είναι το Fiat 500.
500άκι στο δρόμο
104.075 Επισκέψεις στο άρθρο (14/8/2020)
Αναφορικά, τέλος, με την οδική συμπεριφορά του μοντέλου, η γεύση μας είναι γνώριμη καθώς δεν άλλαξε κάτι. Συνοπτικά λοιπόν θα πούμε πως το ιταλικό μίνι είναι ευκολοδήγητο μέσα στην πόλη (συμβάλλει και η λειτουργία CITY που ελαφραίνει το τιμόνι), πατάει καλά αν το πιέσεις, δεν χοροπηδάει ενοχλητικά στο κατσαρό οδόστρωμα, το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και πληροφόρηση για μίνι, η θέση οδήγησης είναι ψηλή και η ορατότητα προς τα πίσω μέτρια.
Από τις ομορφότερες παρουσίες στο δρόμο. Πρακτικό, όσον αφορά μέγεθος και μετακίνηση άνετα δύο ατόμων, για 2ο αυτοκίνητο πάντα (για το +θα προτιμήσεις το panda). Ότι φρέσκο πρόσθεσαν, καλύτερο το κάνει. Μόνο μείον, η ηλεκτρική υποβοήθηση, αυτό το μόνιμο θέμα σε όλα τα μοντέλα της fiat, που μετά τα 100.000 (συνήθως) χλμ θα σε φέρει προ εκπλήξεως και αναλόγου κόστους, ειδικά αν κινείσαι στην πόλη.
17 χιλιάρικα για ψευτο-hybrid κουβαδάκι; Θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμάκι.
Από τις ομορφότερες παρουσίες στο δρόμο. Πρακτικό, όσον αφορά μέγεθος και μετακίνηση άνετα δύο ατόμων, για 2ο αυτοκίνητο πάντα (για το +θα προτιμήσεις το panda). Ότι φρέσκο πρόσθεσαν, καλύτερο το κάνει. Μόνο μείον, η ηλεκτρική υποβοήθηση, αυτό το μόνιμο θέμα σε όλα τα μοντέλα της fiat, που μετά τα 100.000 (συνήθως) χλμ θα σε φέρει προ εκπλήξεως και αναλόγου κόστους, ειδικά αν κινείσαι στην πόλη.