Μέσα στην πόλη το Fiat 600e κερδίζει πόντους με την ευελιξία και την ευκολία χρήσης του, ενώ εκτός αυτής και σε πιο γρήγορους ρυθμούς διατηρείται στην πορεία του, χωρίς ιδιαίτερες πιέσεις.
Στο δρόμο, το Fiat 600e έχει το ολοκληρωμένο προφίλ που λάβαμε ως feedback από την ήπια υβριδική έκδοση του ιταλικού SUV πόλης. Λόγω του επιπλέον βάρους της μπαταρίας (1.595 κιλά το συνολικό βάρος) η ανάρτηση είναι ελαφρώς πιο σφιχτή για να μπορέσει να διαχειριστεί με περισσότερη ασφάλεια και άνεση τις μετατοπίσεις. Αυτό έχει μικρή συνέπεια στην άνεση του μοντέλου, κάτι που ενισχύθηκε από τις έξτρα 18άρες ζάντες στην έκδοση της δοκιμής. Η γενική εικόνα, πάντως, αφήνει καλές εντυπώσεις, ειδικά μέσα στην πόλη όπου το αγχολυτικό αυτόματο κιβώτιο, οι μικρές διαστάσεις και μικρός κύκλος στροφής θα εξασφαλίσουν την απαραίτητη ευελιξία.
Σε πιο γρήγορους ρυθμούς, το ελαφρύ αλλά άμεσο και ακριβές τιμόνι θα μεταφέρει με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού, με το αμάξωμα να διατηρείται στην πορεία του δίχως ιδιαίτερες πιέσεις. Τέλος, η απόσταση από το έδαφος των 19,9 εκ. υπόσχεται σχετική άνεση σε light, εκτός δρόμου διαδρομές, με τα πολύ καλά φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 36,1 μ.) να συμπληρώνουν το ασφαλές προφίλ του Fiat 600e.