Η μεγάλη αλλαγή η οποία ορίζει και το νέο προφίλ του Fiesta σε ό,τι αφορά το εσωτερικό του, είναι η αύξηση της φιλικότητας προς το χρήστη. Η κεντρική κονσόλα με την έγχρωμη οθόνη αφής λύνει τα χέρια του οδηγού, μειώνει δραστικά τον αριθμό των μπουτόν και μαζί με ένα μικρό μόνιτορ ανάμεσα σε ταχύμετρο και στροφόμετρο δίνει φουλ πληροφορία όμορφα και ευανάγνωστα. Το «αρχηγείο» του κλιματισμού δείχνει λίγο χαμηλά τοποθετημένο ωστόσο δεν προβληματίζει. Από πλευράς ποιότητας η εικόνα είναι πολύ καλή με βασικό εκφραστή το στιβαρό ταμπλό. Τα υλικά είναι σχετικά μαλακά στο άνω μέρος αλλά σε χαμηλότερα πεδία η υφή δεν είναι το ίδιο καλή. Από πλευράς χώρων το επίπεδο είναι ικανοποιητικό αλλά το εσωτερικό πλάτος δεν είναι πολύ ανταγωνιστικό για την κλάση. Το ίδιο ισχύει και για το πορτ-μπαγκάζ, αφού πολλά μοντέλα της κατηγορίας ανεβαίνουν πια πολύ πάνω από τα 300 λίτρα. Ο εξοπλισμός είναι πολύ πλούσιος σε αυτό το επίπεδο με στάνταρ την οθόνη των 8 ιντσών και ακόμα προσαρμοζόμενο cruise control, αναγνώριση σημάτων, υποβοήθηση αποφυγής σύγκρουσης, αισθητήρα κόπωσης, αυτόματους προβολείς κλπ..