Μετά τις πολύ θετικές εντυπώσεις που μας άφησε το βενζινοκίνητο Fiesta μερικές εβδομάδες νωρίτερα, ήρθε η στιγμή να γνωρίσουμε σε βάθος και μια έκδοση diesel. Το ενδιαφέρον είναι αυξημένο διότι για πρώτη φορά ο γνώριμος 1,5 TDCi περνά στο Fiesta με αυτή τη βαθμίδα απόδοσης: 120 ίπποι. Είναι κάτι που έλειπε από τη γκάμα του Fiesta, ένα μοτέρ diesel το οποίο να ξεπερνά τους 100 ίππους για να δίνει αυτό το κάτι παραπάνω σε όσους το επιθυμούν. Ανεξαρτήτως κινητήρα πάντως η δεύτερη επαφή μας και συμβίωση με το νέο «μικρό» της Ford επιβεβαιώνει εκ νέου ορισμένα στοιχεία. Η εμφάνιση όσο κι αν ακολουθεί ήπιους τόνους είναι σημαντικά πιο κομψή από την απελθούσα γενιά και στηρίζει πολύ καλά όλη την αίσθηση ανώτερης κατηγορίας που θέλει να παρουσιάσει η Ford ως βασικό θέλγητρο του νέου μοντέλου. Φυσικά κινητήρας diesel με απόδοση 120 ίππων σε συνδυασμό με αμάξωμα της μικρής κατηγορίας δεν είναι ό,τι πιο συνηθισμένο οπότε και η τιμή των 17.169 ευρώ, για πεντάθυρο Fiesta, μπορεί να φανεί λίγο «αλμυρή». Σε σύγκριση με τον ελάχιστο ανταγωνισμό που διαθέτει ανάλογους συνδυασμούς πάντως, είναι μάλλον θετική. Ο δε εξοπλισμός, επειδή αυτό το μοτέρ ξεκινά να συνδυάζεται με το επίπεδο Titanium είναι πάρα πολύ πλούσιος – διατίθεται δε και σε ST-Line και σε Vignale.