Από τις μικρότερες εκδοχές του ο πετρελαιοκινητήρας των 1,5 λίτρων της Ford είχε δείξει πολύ θετικά λειτουργικά χαρακτηριστικά. Η εκδοχή των 120 ίππων δεν διαταράσσει την εικόνα αυτή και μας εντυπωσίασε με τον γραμμικό ήχο της και την πλήρη απουσία της κλασσικής «ταξιτζίδικης» τραχύτητας. Ο ήχος δεν ακούγεται ιδιαίτερα, αλλά και όταν αυτό φυσιολογικά συμβεί, η χροιά του είναι σαν ένα ομαλό κελάρισμα και δεν ενοχλεί. Από πλευράς απόδοσης, το ωφέλιμο παράθυρο λειτουργίας είναι ιδιαίτερα μεγάλο και ο εν λόγω κινητήρας μπορεί να δεχτεί πίεση μέχρι το άνω άκρο του στροφόμετρου μοιάζοντας πολύ με σύνολο βενζίνης αφού συνεχίζει να είναι αποδοτικός ακόμα και σε εκείνο το σημείο. Στη βάση του στροφόμετρου ο κινητήρας γεμίζει καλά εκεί περίπου 200 σ.α.λ. πριν τις 2.000 σ.α.λ.. Συνολικά είναι ένας ντίζελ ο οποίος φορτώνει ωραία τις έξι ταχύτητες του πολύ θετικού σασμάν και μπορεί να δώσει απτή σπορτίφ αίσθηση στον οδηγό. Στα συν και η Eco λειτουργία (μέσω μπουτόν) η οποία βοηθά στο να μένει η μέση κατανάλωση στα 6,0 λίτρα, τιμή ιδιαίτερα καλή.