Κάτω από το καπό του Mondeo Vignale της δοκιμής βρίσκεται ο 2,0 TDCI bi-turbo diesel κινητήρας της Ford. Αυτός αποδίδει 210 άλογα και έχει 450 Nm ροπής από τις 2.000 έως τις 2.500 σ.α.λ. Έχει απίστευτη ροπή (!) από τις χαμηλές στροφές και είναι γραμμικός χωρίς ξεσπάσματα ή κάποιο σκαλί κατά την λειτουργία των turbo. Συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο το οποίο αν και δεν είναι αστραπιαίο στα κατεβάσματα είναι γρήγορο στα ανεβάσματα και ομαλό στις αλλαγές (σ.σ. άλλωστε έχει να αντιμετωπίσει και μεγάλα αποθέματα ροπής). Αναφορικά με τις επιδόσεις το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώθηκε σε 7,6 δλ. (7,9 δλ. δηλώνει η Ford), ενώ «πετάει» και στις ρεπρίζ αφού έκανε το 60-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δλ, ενώ το 80-120 χλμ./ώρα σε 5,3 δλ. (με kickdown). Ωστόσο, τα παραπάνω νούμερα έχουν ένα μικρό τίμημα και αυτό φαίνεται στην κατανάλωση. Η μέση της δοκιμής ήταν 9,1 λτ./100 χλμ, παρότι η επίσημη μέση ανέρχεται στα 4,8 λτ./100 χλμ. Αναφορικά με τις εκπομπές CO2 αυτές περιορίζονται στα 124 γρ./χλμ..
Ενα πολύ ωραίο αλλά ακριβό αυτοκίνητο που δε νομίζω ότι θα πάει καλά εμπορικά στην Ελλάδα. Παραμένει όμως αρκετά μεγάλο. Με το τελευταίο Mondeo η Ford ξέφυγε περισσότερο σε διαστάσεις προς τη μεγάλη κατηγορία. Κάποτε τα Mondeo αντικατέστησαν τα Sierra και τώρα τα Mondeo έχουν τις διαστάσεις των Scorpio τα θυμάστε; Ελάχιστα από αυτά είχαν πουληθεί τότε...
Καλή προσπάθεια από τη ford να μπει σε πιο premium χωράφια. Πολύ καλός εξοπλισμός κλπ. Πάντως εάν διέθετα τόσα χρήματα για αυτοκίνητο, θα κοίταζα και τις καθαρόαιμες premium επιλογές. πχ BMW 320d που κάνει €46.000. Θα ήθελα να γίνει ένα αντικειμενικό συγκριτικό του vignale με τις audi/bmw/mercedes αντίστοιχου κόστους
Πολυ ωραιο αυτοκινητο αλλα πολυ ακριβο!
Ενα πολύ ωραίο αλλά ακριβό αυτοκίνητο που δε νομίζω ότι θα πάει καλά εμπορικά στην Ελλάδα. Παραμένει όμως αρκετά μεγάλο. Με το τελευταίο Mondeo η Ford ξέφυγε περισσότερο σε διαστάσεις προς τη μεγάλη κατηγορία. Κάποτε τα Mondeo αντικατέστησαν τα Sierra και τώρα τα Mondeo έχουν τις διαστάσεις των Scorpio τα θυμάστε; Ελάχιστα από αυτά είχαν πουληθεί τότε...
Καλή προσπάθεια από τη ford να μπει σε πιο premium χωράφια. Πολύ καλός εξοπλισμός κλπ. Πάντως εάν διέθετα τόσα χρήματα για αυτοκίνητο, θα κοίταζα και τις καθαρόαιμες premium επιλογές. πχ BMW 320d που κάνει €46.000. Θα ήθελα να γίνει ένα αντικειμενικό συγκριτικό του vignale με τις audi/bmw/mercedes αντίστοιχου κόστους
Απορια..γιατι σε ολα τα φορντ τα καθισματα ειναι μικρα σε πλατος;;;; ενας ανρθωπος με πολλα κιλα, ειναι δυνατον να κατσει στο καθισμα αυτο;;;;;;;;