Η άνεση και η πολυτέλεια της σειράς Vignale αποτυπώνονται και στο δρόμο, αφού τα στοιχεία που μας κέρδισαν κατά την δοκιμή του ήταν η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, η καλή ηχομόνωση στην πίσω σειρά των επιβατών και η άνεση της ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) καθώς οι λακκούβες που περνούσαν στο εσωτερικό ήταν ελάχιστες, παρά τις 18άρες ζάντες του μοντέλου της δοκιμής. Πιο αναλυτικά, με ταχύτητες στα 140+ χλμ./ώρα το Mondeo Vignale 2,0 TDCI 210 PS είναι σταθερό και χωρίς αεροδυναμικό βουητό να περνάει στην καμπίνα, ενώ στις στροφές καταφέρνει να κινηθεί γρήγορα, όχι όμως τόσο fun to drive όσο μας έχουν συνηθίσει τα υπόλοιπα Mondeo. Αυτό, ωστόσο, είναι απολύτως λογικό καθώς και διαφορετική φιλοσοφία έχει, και αυξημένο βάρος ένεκα του πλουσιότερου εξοπλισμού και των ποιοτικότερων υλικών. Το τιμόνι, πάντως, είναι πλούσιο σε αίσθηση και πληροφόρηση, τα φρένα αποτελεσματικά και παρά την υποστροφή υπό πίεση μπορείς και με αυτό το Mondeo να κινηθείς αρκετά γρήγορα… Είναι μια σπορ λιμουζίνα που θα σε μεταφέρει ατσαλάκωτο και απολαυστικά, είτε βρίσκεσαι στη θέση του οδηγού, είτε στο πίσω κάθισμα της καμπίνας επιβατών.
Ενα πολύ ωραίο αλλά ακριβό αυτοκίνητο που δε νομίζω ότι θα πάει καλά εμπορικά στην Ελλάδα. Παραμένει όμως αρκετά μεγάλο. Με το τελευταίο Mondeo η Ford ξέφυγε περισσότερο σε διαστάσεις προς τη μεγάλη κατηγορία. Κάποτε τα Mondeo αντικατέστησαν τα Sierra και τώρα τα Mondeo έχουν τις διαστάσεις των Scorpio τα θυμάστε; Ελάχιστα από αυτά είχαν πουληθεί τότε...
Καλή προσπάθεια από τη ford να μπει σε πιο premium χωράφια. Πολύ καλός εξοπλισμός κλπ. Πάντως εάν διέθετα τόσα χρήματα για αυτοκίνητο, θα κοίταζα και τις καθαρόαιμες premium επιλογές. πχ BMW 320d που κάνει €46.000. Θα ήθελα να γίνει ένα αντικειμενικό συγκριτικό του vignale με τις audi/bmw/mercedes αντίστοιχου κόστους
Πολυ ωραιο αυτοκινητο αλλα πολυ ακριβο!
Ενα πολύ ωραίο αλλά ακριβό αυτοκίνητο που δε νομίζω ότι θα πάει καλά εμπορικά στην Ελλάδα. Παραμένει όμως αρκετά μεγάλο. Με το τελευταίο Mondeo η Ford ξέφυγε περισσότερο σε διαστάσεις προς τη μεγάλη κατηγορία. Κάποτε τα Mondeo αντικατέστησαν τα Sierra και τώρα τα Mondeo έχουν τις διαστάσεις των Scorpio τα θυμάστε; Ελάχιστα από αυτά είχαν πουληθεί τότε...
Καλή προσπάθεια από τη ford να μπει σε πιο premium χωράφια. Πολύ καλός εξοπλισμός κλπ. Πάντως εάν διέθετα τόσα χρήματα για αυτοκίνητο, θα κοίταζα και τις καθαρόαιμες premium επιλογές. πχ BMW 320d που κάνει €46.000. Θα ήθελα να γίνει ένα αντικειμενικό συγκριτικό του vignale με τις audi/bmw/mercedes αντίστοιχου κόστους
Απορια..γιατι σε ολα τα φορντ τα καθισματα ειναι μικρα σε πλατος;;;; ενας ανρθωπος με πολλα κιλα, ειναι δυνατον να κατσει στο καθισμα αυτο;;;;;;;;