Για τους θιασώτες της άνεσης και της πολυτέλειας η Ford έχει δημιουργήσει τη σειρά Vignale, η οποία ξεφεύγει από τα όρια μίας εξοπλιστικής έκδοσης και περνά σε αυτά μίας μάρκας που προσφέρει ανώτερες υπηρεσίες. Δοκιμάζουμε το πετρελαιοκίνητο Mondeo Vignale των 210 ίππων που συνδυάζει την πολυτέλεια με τις σπορ επιδόσεις.
Δια χειρός Vignale αναφέρουμε στον τίτλο, όμως ποιος και γιατί ήταν αυτός ο κύριος που αποτέλεσε έμπνευση για την Ford ώστε να δώσει το όνομά του στη νέα γκάμα προϊόντων της, η οποία έχει μάλιστα ιδιαίτερο βάρος; Είναι ο Alfredo Vignale, Ιταλός σχεδιαστής εξατομικευμένων και κατά παραγγελία αυτοκινήτων που έγινε διάσημος τη δεκαετία του `50 εξαιτίας της εμμονής του στη λεπτομέρεια, την επιθυμία του για όμορφη σχεδίαση και το πάθος για την τεχνογνωσία.
Αυτά τα στοιχεία είναι που χαρακτηρίζουν και την σειρά Vignale της Ford. Αυτοκίνητα τα οποία βασίζονται μεν σε υπάρχοντα μοντέλα της εταιρείας, όμως μέσω μιας σειράς από αλλαγών σε υλικά, χρωματισμούς-επενδύσεις, αλλά και ενός πλήρους πακέτων εξατομικευμένων παροχών προς τον πελάτη, έρχονται για να αναδειχθούν ως οι πλέον πολυτελείς επιλογές στον κατάλογο της εταιρείας. Δοκιμάζουμε την… εμπειρία μέσα από το Mondeo Vignale στην έκδοση 2,0 TDCi 210 PS, το οποίο συνδυάζει την πολυτέλεια με τις σπορ επιδόσεις.
Κάθε λεπτομέρεια έχει σημασία…
… γιατί μόνο τότε τονίζονται τα premium χαρακτηριστικά. Στην προκειμένη περίπτωση κάθε ένα μοντέλο που κατασκευάζεται περνά από τα χέρια έξι κορυφαίων τεχνιτών του κέντρου Vignale της Ford στο εργοστάσιο στη Βαλένθια της Ισπανίας. Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει high-tech τεχνικές παραγωγής και 100 πρόσθετους ελέγχους ποιότητας, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο για το γυάλισμα της βαφής του αμαξώματος και για να επιτύχουν ένα high-gloss φινίρισμα, οι τεχνικοί αφιερώνουν πάνω από δύο ώρες τελειοποίησης.
Σχεδίαση Vignale
Περνώντας στη σχεδίαση, το Mondeo Vignale καθιστά σαφή τον πολυτελή προσανατολισμό του από την πρώτη κιόλας στιγμή, αφού αισθάνεσαι τα βλέμματα των γύρω σου να καρφώνονται πάνω του. Οι επεμβάσεις του ειδικότερα; Μάσκα με νέα σχεδίαση και σκούρο ματ μεταλλικό φινίρισμα και αλουμινένιο πλαίσιο, προβολείς ομίχλης με χρωμιωμένο πλαίσιο, χρώμιο στις πλαϊνές πόρτες, χρώμιο παντού, μέχρι στις απολήξεις της εξάτμισης και τις 18άρες ζάντες με ειδική βαφή τεσσάρων χρωμάτων…
Ενα πολύ ωραίο αλλά ακριβό αυτοκίνητο που δε νομίζω ότι θα πάει καλά εμπορικά στην Ελλάδα. Παραμένει όμως αρκετά μεγάλο. Με το τελευταίο Mondeo η Ford ξέφυγε περισσότερο σε διαστάσεις προς τη μεγάλη κατηγορία. Κάποτε τα Mondeo αντικατέστησαν τα Sierra και τώρα τα Mondeo έχουν τις διαστάσεις των Scorpio τα θυμάστε; Ελάχιστα από αυτά είχαν πουληθεί τότε...
Καλή προσπάθεια από τη ford να μπει σε πιο premium χωράφια. Πολύ καλός εξοπλισμός κλπ. Πάντως εάν διέθετα τόσα χρήματα για αυτοκίνητο, θα κοίταζα και τις καθαρόαιμες premium επιλογές. πχ BMW 320d που κάνει €46.000. Θα ήθελα να γίνει ένα αντικειμενικό συγκριτικό του vignale με τις audi/bmw/mercedes αντίστοιχου κόστους
Πολυ ωραιο αυτοκινητο αλλα πολυ ακριβο!
Ενα πολύ ωραίο αλλά ακριβό αυτοκίνητο που δε νομίζω ότι θα πάει καλά εμπορικά στην Ελλάδα. Παραμένει όμως αρκετά μεγάλο. Με το τελευταίο Mondeo η Ford ξέφυγε περισσότερο σε διαστάσεις προς τη μεγάλη κατηγορία. Κάποτε τα Mondeo αντικατέστησαν τα Sierra και τώρα τα Mondeo έχουν τις διαστάσεις των Scorpio τα θυμάστε; Ελάχιστα από αυτά είχαν πουληθεί τότε...
Καλή προσπάθεια από τη ford να μπει σε πιο premium χωράφια. Πολύ καλός εξοπλισμός κλπ. Πάντως εάν διέθετα τόσα χρήματα για αυτοκίνητο, θα κοίταζα και τις καθαρόαιμες premium επιλογές. πχ BMW 320d που κάνει €46.000. Θα ήθελα να γίνει ένα αντικειμενικό συγκριτικό του vignale με τις audi/bmw/mercedes αντίστοιχου κόστους
Απορια..γιατι σε ολα τα φορντ τα καθισματα ειναι μικρα σε πλατος;;;; ενας ανρθωπος με πολλα κιλα, ειναι δυνατον να κατσει στο καθισμα αυτο;;;;;;;;