ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας & Οδική συμπεριφορά: Πώς τα πήγε το Ford Puma Vivid Ruby;

20.924 Επισκέψεις στο άρθρο (22/7/2023)
Η σπορ ρύθμιση της ανάρτησης ST-Line καταφέρνει και διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις όποιες κλίσεις σε πιο γρήγορους ρυθμούς, την ώρα που το τιμόνι με την παχιά στεφάνη είναι άμεσο και super ακριβές.
3 Φωτογραφίες »

Η σπορ ρύθμιση της ανάρτησης ST-Line καταφέρνει και διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις όποιες κλίσεις σε πιο γρήγορους ρυθμούς, την ώρα που το τιμόνι με την παχιά στεφάνη είναι άμεσο και super ακριβές.

Κινητήρας - Κιβώτιο: Με δύναμη από το ρελαντί


Με καλό τράβηγμα από το ρελαντί ελέω των έξτρα 50 Nm της mild hybrid τεχνολογίας, το Ford Puma των 155 ίππων συγκαταλέγεται στα κορυφαία σε ρεπρίζ SUVάκι του ανταγωνισμού του.
3 Φωτογραφίες »

Με καλό τράβηγμα από το ρελαντί ελέω των έξτρα 50 Nm της mild hybrid τεχνολογίας, το Ford Puma των 155 ίππων συγκαταλέγεται στα κορυφαία σε ρεπρίζ SUVάκι του ανταγωνισμού του.

Κάτω από το καπό του χειροκίνητου Ford Puma ST-Line X Vivid Ruby βρίσκεται ο 1,0 EcoBoost ο οποίος στην συγκεκριμένη περίπτωση αποδίδει 155 άλογα. Μαζί με το θερμικό μοτέρ συνυπάρχει και ένα ήπια υβριδικό σύστημα μίζας-γεννήτριας 48V. Αυτό προσφέρει έξτρα 50 Nm ροπής για ένα απαλό boost από τις χαμηλές στροφές, με το Ford Puma να επιταχύνει προοδευτικά από στάση και σε ενδιάμεσες ταχύτητες. Ειδικά στις ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα το Puma έχει την κορυφαία μέτρηση από τον ανταγωνισμό βενζίνης και mild hybrid (7 δλ.).
 
Ως προς την κατανάλωση, το ήπια υβριδικό Ford Puma  γυροφέρνει στα 7 λτ./100 χλμ., νούμερο αρκετά καλό αν υπολογίσουμε την μεγάλη ιπποδύναμη του μοντέλου. Επιλέγοντας, βέβαια, κατάλληλο οδηγικό πρόγραμμα οδήγησης (Normal, ECO, Sport, Slippery και Trail), αλλάζεις είτε την απόκριση του κινητήρα και στις στροφές που αλλάζει η σχέση για τα ECO και Sport είτε τη λειτουργία του ESP για τα Slippery και Trail.

Οδική συμπεριφορά: Ο «βασιλιάς» του Elk test

Το Ford Puma είναι το SUV πόλης με την πιο ευχάριστη οδική συμπεριφορά στην κατηγορία του και ο κάτοχος του ρεκόρ στην κατηγορία στο Elk test. Το καλό τράβηγμα του κινητήρα από τις χαμηλές στροφές και οι ζωντανές επιδόσεις σε παροτρύνουν να κινείσαι επιθετικά καθώς το «στήσιμό» δεν σε αφήνει πουθενά εκτεθειμένο. Η σπορ ρύθμιση της ανάρτησης ST-Line καταφέρνει και διαχειρίζεται πολύ αποτελεσματικά τις όποιες κλίσεις σε πιο γρήγορους ρυθμούς, το τιμόνι με την παχιά στεφάνη είναι άμεσο και super ακριβές, η πρόσφυση είναι εξαιρετική χάρη και στα 215/50 R18 για την έκδοση Vivid Ruby ελαστικά. Απλά ένα ποίημα… Τέλος, άξια λόγου και τα φρένα, με την έκδοση να έχει δίσκους και πίσω φρενάροντας δυνατά και αποτελεσματικά (100-0 χλμ./ώρα σε 36,7 μ.).

 

Σελίδα 1Δοκιμή Ford Puma Vivid Ruby: Fun to drive & συλλεκτικό με 155 PS
Σελίδα 2Ψηφιακό & ποιοτικό εσωτερικό, χώρος αποσκευών που θυμίζει οικογενειακό SUV
Σελίδα 3Κινητήρας & Οδική συμπεριφορά: Πώς τα πήγε το Ford Puma Vivid Ruby;
Σελίδα 4Η γνώμη του AutoΤρίτη Test Center
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
VW