Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Δοκιμή: Ηλεκτρικό Kia Niro με 204 άλογα & 400 χλμ. αυτονομία

 Σχολιάστε 
12.202 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2024)
Δοκιμή: Ηλεκτρικό Kia Niro με 204 άλογα & 400 χλμ. αυτονομία
2 Φωτογραφίες »

- 2-3 χιλιάδες ακριβότερο από το υβριδικό με τα 141 άλογα
- Πραγματική κατανάλωση 16,5 kWh/100 χλμ., δηλαδή ό,τι υπόσχεται η Κia (16,2 kWh/100 χλμ.)
- Ξεχνάς να το φορτίσεις στην πόλη (πάνω από 500 χλμ. με μια φόρτιση)
- Ρυθμίζεις πόσο δυνατά να φρενάρει μόνο του όταν σηκώνεις το πόδι από το «γκάζι»

2-3 χιλιάδες ακριβότερο από το υβριδικό με τα 141 άλογα

Το ηλεκτρικό Kia Niro EV δεν κοστίζει πολύ πάνω από το υβριδικό Niro 1,6 GDi 141 PS 6-DCT Full Hybrid, αφού αν υπολογιστεί και η νέα κρατική επιδότηση τότε η τιμή του είναι στα 36.990 ευρώ για τη βασική, πλην πληρέσταση, έκδοση Dynamic (33.690 ευρώ η αντίστοιχη full υβριδική έκδοση βενζίνης των 141 ίππων). Μάλιστα στις επόμενες εκδόσεις Titanium και Special Edition η διαφορά μεταξύ των δύο συστημάτων κίνησης μειώνεται στα 2.300 ευρώ.

Πραγματική κατανάλωση 16,5 kWh/100 χλμ., σχεδόν ό,τι υπόσχεται η Κia (16,2 kWh/100 χλμ.)

Η μέση κατανάλωση ενέργειας στη διάρκεια της δοκιμής ήταν γύρω από τις 16,5 kWh/100 χλμ., ένδειξη που ουσιαστικά ταυτίζεται με τις υποσχέσεις της Kia για 16,2 kWh/100 χλμ.. Mε δεδομένη την ωφέλιμη χωρητικότητα των 64,8 kWh της μπαταρίας ιόντων-λιθίου, το Kia Niro EV είναι σε θέση να κάνει 400 χλμ. με μια φόρτιση σε μικτές συνθήκες οδήγησης.

Ξεχνάς να το φορτίσεις στην πόλη (πάνω από 500 χλμ. με μια φόρτιση)

Σε αστική χρήση η αυτονομία ξεπερνάει τα 500 χλμ. με μια φόρτιση. Αυτό οφείλεται και στο πολύ καλό σύστημα, που φορτίζει τη μπαταρία όταν φρενάρεις ή όταν σηκώνεις το πόδι από το δεξί πεντάλ (αυτή είναι η λεγόμενη ανάκτηση ενέργειας).

Ρυθμίζεις πόσο δυνατά φρενάρει μόνο του όταν σηκώνεις το πόδι από το «γκάζι»

Πίσω από το τιμόνι υπάρχουν paddles από τα οποία ρυθμίζεις την ανάκτηση ενέργειας όπως θες: Από ελεύθερη κύλιση χωρίς αντίσταση με ελάχιστη φόρτιση της μπαταρίας, μέχρι σε βαθμό που μπορείς να κινηθείς χωρίς ουσιαστικά να πατάς φρένο λόγω της έντονης επιβράδυνσης (λειτουργία One pedal).

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη δοκιμή του ηλεκτρικού Kia Niro των 204 ίππων.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Επιδόσεις-Αυτονομία: Βγάζει άνετα 400 χλμ. με μια φόρτιση, πάνω από 500 στην πόλη
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Ηi-tech, καλοφτιαγμένο & ευρύχωρο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Εύχρηστο και σταθερό
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
PARTNER VS KANGOO
test center